Wij gebruiken nu sinds kort MAM flessen (o.a. bij Kruidvat te koop). Super tevreden over. Siem doet ongeveer 15/20 minuten over een fles van 150ml met speen 1. Drinkt rustig en heeft daardoor minder krampen. We begonnen met Dr. Brown spenen op de Medela flesjes maar dan was hij zeker 30 minuten bezig met toen nog kleine flesjes. Daarna overgestapt naar Avent en dat ging ook goed. Wilde een grotere fles bijkopen maar waren op dus toen MAM genomen. Ga nu helemaal hiernaar overstappen. Hij lijkt die speen graag te gebruiken.
Ook hier doen we echt aan dag- en nacht. Slaapt overdag altijd met gordijnen open. Nu slaapt Siem niet waanzinnig veel gedurende de dag maar als hij echt moe is dan ligt hij in zijn kamertje in een slaapzak (voor mijn gevoel weet hij dat het dan echt slaaptijd is) maar met de gordijnen open.
@ Eefje: Ja klopt, flinke bekkeninstabiliteit maar dat is als sneeuw voor de zon verdwenen na de bevalling. Ik heb daar erg geluk mee gehad. Ik voel me eindelijk weer goed en wandel inderdaad heel wat af. Moet ook wel want we hebben 1 auto dus als mijn vriend werkt is het lekker lopen. Jammer wel van het weer maar goed, tussen de buien door dan maar ;-). Ik knap er zelf ook van op.
@ Juffelies: wij bakeren voor de nacht in (Puckababy) maar overdag in slaapzakje. Wij hebben een zomer en wintervariant van Prenatal maat 56/62 maar ze hebben ook kleiner. Hartstikke tevreden over.
Goed, de kolfsessie zit er weer op hier, Siem heeft gedronken en ligt weer te slapen. Hopelijk hebben jullie een goede nacht!