Baby’s geboren in september

Thanks voor de tips? ga er is mee aan de slag. De laatste voeding waren het 2 mondjes, toen wel half uur gewacht met weg leggen. Daarvoor was het idd ook veel spugen net als bij Anemoontje.  Het gekke is alleen dat ze er ‘s nachts minder last van heeft. Maarja ik ga maar beetje experimenteren wat werkt. Ik denk dat ik haar te vaak heb aangelegd en mijn borstvoeding nu te veel is. Toen speen niet werkte dachten we vaak dat ze na 2 uur al honger had zo hard huilde ze?
Je probeert het allemaal goed te doen, maar toch best lastig soms hoor. Vanochtend ook lopen huilen toen ze alles uit spuugde. Zo gek hoe je leven opeens hier om draait haha. Hoop als ik straks kan kolven dat ik ook even weer eigen momentje kan hebben. Maar ze is morgen pas 2 weken dus misschien moet ik dan even wachten met het kolven als ik dat bij jullie lees?

Sterkte met het spugen! Echt ontdekken wat voor jezelf en je eigen kindje werkt he. Wel fijn dat hier tips gedeeld worden.
Hebben jullie ook al een kinderstoel? Wij hebben van onze ouders een Stokke kinderstoel gekregen met een soort maxi cosi (newborn set) erop. Nu kan ons dametje er ook bij tijdens het eten! Vaak als wij aan tafel gaan begint ze soort van te roepen (lijkt het) en als ze er dan bij komt op schoot is het goed. Normaliter zo'n stoel nooit zelf gekocht (best duur en we hadden nog eentje van de Ikea), maar dit is toch wel heel leuk, dat ze er nu al bij kan!

Wij gebruiken de mam flessen echt ideaal dr Brown pakte ze niet..
Wij hebben ook een stokke kinderstoel met zo new born set inderdaad ideaal nu kunnen we tenminste af en toe echt samen eten

Bedankt voor jullie tips: heb vandaag een Hema slaapzakje gekocht. Hij ligt er nu mee in bed :) 
wij hebben ook dr Brown flessen maar aan alle krampjes ontkom je toch niet denk ik maar.. het wordt hopelijk snel beter. Al moet ik zeggen dat vandaag een heerlijke dag was; ook heel veel gewandeld, vindt onze kleine toch ook wel heel fijn. 

wij hebben ook een stokke stoel maar geen newborn zitje, vond ik toch wat prijzig ook al klinkt het ideaal haha.. onze box staat ook heel dicht bij de eettafel en kunnen hem dan vaak wel sussen of bezig houden met zijn speelmobiel terwijl we aan het eten zijn.

hier ook 1 dag gehad met continu huilen 1,5e week geleden (wellicht een regeldag?). ik was blij toen mijn man thuis was.. ben zelf lekker drie kwartier onder de douche gaan staan en kon er toen weer tegen. Soms ook even tijd nodig om zelf op te laden merk ik, zeker op dat soort dagen! 

Ook hier de Stokke kinderstoel met newborn set (toevallig ook gekregen van mijn ouders). We zetten als Siem wakker is hem ook erbij met eten, kan hij daar meteen aan wennen ;-). Hij is zelf nog niet helemaal overtuigd dat het leuk is maar work in progress haha.
We hebben hier geen last van spugen, pas 1x voorgekomen maar toen was het echt de hele fles eruit (en recht in mijn decollete toen ik alleen thuis was, wat een pret..). Ik denk dat het toen gewoon niet goed viel. Ik gebruik hier de "zittende boer methode". Wel iets anders dan op de video ivm dat het nog een klein baby'tje is natuurlijk. Bij mij werkt dit werkelijk fantastisch want ik liep anders gerust 15-20 minuten rond in de nacht omdat de boer niet kwam en ik hem niet durfde weg te leggen. Met deze methode, nu ik er handig in ben, duurt het maximaal 5 minuten. Wellicht voor sommige het proberen waard!
> https://www.youtube.com/watch?v=dRF0riabb34

Terug
Bovenaan