Thanks voor de tips? ga er is mee aan de slag. De laatste voeding waren het 2 mondjes, toen wel half uur gewacht met weg leggen. Daarvoor was het idd ook veel spugen net als bij Anemoontje. Het gekke is alleen dat ze er ‘s nachts minder last van heeft. Maarja ik ga maar beetje experimenteren wat werkt. Ik denk dat ik haar te vaak heb aangelegd en mijn borstvoeding nu te veel is. Toen speen niet werkte dachten we vaak dat ze na 2 uur al honger had zo hard huilde ze?
Je probeert het allemaal goed te doen, maar toch best lastig soms hoor. Vanochtend ook lopen huilen toen ze alles uit spuugde. Zo gek hoe je leven opeens hier om draait haha. Hoop als ik straks kan kolven dat ik ook even weer eigen momentje kan hebben. Maar ze is morgen pas 2 weken dus misschien moet ik dan even wachten met het kolven als ik dat bij jullie lees?
Je probeert het allemaal goed te doen, maar toch best lastig soms hoor. Vanochtend ook lopen huilen toen ze alles uit spuugde. Zo gek hoe je leven opeens hier om draait haha. Hoop als ik straks kan kolven dat ik ook even weer eigen momentje kan hebben. Maar ze is morgen pas 2 weken dus misschien moet ik dan even wachten met het kolven als ik dat bij jullie lees?