Baby’s geboren in september

Oh wat balen moeder Olivier!

Haha liesforum heel herkenbaar. Ik stond te huilen bij de opvang en zij had nergens last van. En voordat ze er was huilde ik nooit?

Hier een verkouden dame dus we slapen al 2 nachten slecht. Nu een ui op de kamer. Bleh denk dat ik de komende week naar frikandel speciaal ruik?

LadyJ: kijk eens naar flessen die ventileren bij de bodem (MAM flessen hebben het sowieso en Difrax dacht ik ook). Dan kunnen ze die speen niet dicht zuigen. Siem doet het ook bij de Avent flessen maar nooit bij de MAM flessen. Proberen waard!
Moeder Olivier: wat enorm rot zeg! Ik hoop dat hij er snel aan went en dat het snel voorbij is!
Wij hoeven ook pas 11 februari weer naar het CB voor de tweede vaccinaties. Gister zelf even gewogen en hij is nu rond de 7,5 kilo. Heerlijke bollo hier ?. Vorige vaccinaties gingen goed dus fingers crossed dat het nu weer goed gaat. 

Hier vanavond een pap fles geprobeert maar had het idee dat ze er weinig uitkreeg gebruik zelf de difrax fles met speen M  , wat gebruiken jullie ?

He meiden, bedankt voor de lieve berichtjes...vannacht was best vermoeiend, Olivier kwam elk uur..Gelukkig was het dan een speen, een knuffel en verder slapen...ondanks het slechte slapen is hij gelukkig niet mega humeurig....qua kleding kan wat hij gewoon makkelijke leggings aan of een maillot, charmant is het niet maar er zijn ergere dingen

Oef elk uur, dat is pittig? hopelijk wordt dat gauw beter en kunnen jullie dit weekend rustig aan doen? 
Bedankt MariekeSep voor de tip!?
Wij hebben nu een grondbox met speeltegels. Nou ja eigenlijk is het een puppy ren, want voor een grondbox voor baby's betaal je het dubbele terwijl het hetzelfde is. Maar helemaal leuk en een stuk relaxter met onze hond. Die ligt er nu gezellig naast een beetje te kijken ? Amy heeft zo alle ruimte voor rollen en straks kruipen en spelen zonder een lompe enthousiaste hond die haar continue een high five wil geven?  

Liesforum ik werk nu nog maar 3 dagen. Dus heb 2 'mamadagen' :) Dat van dat wonderkind herken ik ook haha. Ik ben alleen niet emotioneler geworden verder (was ook altijd al vrij nuchter).
Hier nu ineens sinds 2 dagen weer slecht willen drinken en weer meer spugen. Verder is hij wel gewoon een vrolijk mannetje. Geen idee waar het vandaan komt, misschien toch nog nasleep van het sprongetje. Die is officieel ook pas over 10 dagen voorbij zag ik net. Fijne zondag allemaal!

Maaikespat hier zijn we ook flink aan het zoeken met de papfles. Ook wij hebben difrax flessen maar door de M speen komt het niet. Door de L spuit het eruit dus dat werkt ook niet. 
Hier wel wat meer rust in de tent nu. Er wordt redelijk goed geslapen en ook de oefenhapjes beginnen beter te smaken. Nou ja, de banaan. De rest vindt hij niet zo. 
Ook apart, ik lees het hier wel meer. Maar waar hij drie weken geleden begon met rollen en dit ook echt wel kon, heb ik het hem nu al weken niet meer zien doen.

Terug
Bovenaan