Baby’s geboren in september

Jaa wij hebben een roller! Ze was al weken aan het oefenen maar het nu ontdekt. En ze doet nu dus niets anders meer ? Alleen het feit dat ze door het rollen op haar buik komt vindt ze wat minder. 
Zo leuk hoe trots je kan zijn haha. 
Fijn om te horen prilgelukseptember, hoop dat het nu eindelijk genieten gaat worden voor jullie.? Misschien dat ze niet meer rollen omdat ze even in zo'n periode zitten voordat er weer ontwikkelsprong komt. Wel eens gelezen dat ze dan wat slomer zijn? En merkte bij ons meisje dan wel eens dat ze opeens minder kletste of meer sliep.. Maar hier rolt ze dus net dus kan er nog niet over mee praten haha. 

Hoi!!! Ik lees al een poosje mee, mijn meisje is ook van september. Heerlijk lief en tevreden meisje, tot er een slaapje moet gebeuren. Nu las ik hier geloof ik over een boek dat je kon downloaden? Over hoe dit aan te pakken!

Hoi Hin ☺️Ik gebruik of ken het zelf niet maar volgens mij was dat de Dutjesgids.Zelf heb ik ook veel gehad aan het boek Slaap! van Susanne Willekes.
Hier in de staart van het sprongetje nog ineens typisch sprongetje gedrag. Meisje is diep ongelukkig, wil niet meer in bed liggen en is de hele dag aan het miepen. Zielug, ik hoop dat ze snel weer lekker in haar vel zit. 
Misschien zijn het tandjes? Ik voel niet per se scherpe randjes in haar kaak. Zijn er bij jullie al tandjes door gebroken?

Ja hier al een tandje en de tweede is in aantocht. 

Ze kweilde al een tijdje maar toen ze vorig weekend de bekende 'tandenluiers' kreeg wist ik het zeker en ja hoor je zag het puntje erdoor heen komen. Inmiddels is het randje er helemaal doorheen maar af en toe een dunne luier blijft dus vandaar de verdenking van tand nummer 2 ;-)

Ofverigens qua slaap heb ik het in de nacht niet echt gemerkt. Van te voren had ik al een nachtelijke/vroege ochtend zangeres ;-)

kusjem wat cool al een tandje!?? Geniaal gezicht lijkt me dat bij zo een kleintje ? Hier wordt ook al een tijdje gekwijlt. Ben benieuwd of er tandjes in aantocht zijn. 
moeder Olivier ho gaat het nu bij jullie? 
prilgelukseptember wat fijn om te lezen zeg dat het beter gaat bij jullie ?
Vandaag is de MAM fles binnen gekomen. Maar de nieuwe andere vorm speen werd nog niet echt gewaardeerd ?? Morgenochtend even opnieuw proberen. Eind van de dag is misschien ook geen goed tijdstip voor nieuwe dingen (leren). Wel leuk flesje zeg ? en ideaal met schoonmaken ?
Vandaag bij het consultatiebureau geweest. Pluspunten deze keer voor de jeugd verpleegkundige. Vertelde van de moeizame ontlasting en dat het soms echt te zielig voor woorden is hoeveel last ze ervan heeft. Van de week ook weer verstopt en met veel pijn en moeite en persen na 6 dagen eindelijk gelukt? Zij zei dat ze niet begreep waarom de huisarts mij niet heeft geattendeerd op lactulose siroop. Ze vond het ook onnodig dat Amy zoveel pijn moet hebben en niet echt getuigen van meeleven dat de dokter het tot 2x aan toe liet bij: tja dat hoort er nou eenmaal bij. Dus vanaf morgen ook dat proberen en ik ga probiotica halen. Hoor dat toch ook wel veel positieve berichten over. Verder is meisje nog steeds een klein ukkie, maar ze groeit netjes in haar eigen -1 lijntje? ze is nu 5,7kg en 61cm. 
Morgen gaan we Amy gratis lid maken van de bibliotheek. Lijkt me leuk om straks met haar te struinen naar leuke boekjes om (voor) te lezen en naar voorleesdagen te gaan? En een leuk voordelige bezigheid om er op uit te gaan?

@LadyJ Rot van de obstipatie!!! Lactulose kan wel voor erge krampen zorgen. Wellicht kun je vragen om Forlax Junior en anders via de Belgische site zelf bestellen. Hier hoor ik positieve verhalen over met weinig bijwerkingen! Of 20cc meer water in fles doen/wat olijfolie. Hier werkt appel pruim hapje van Olvarit ook goed voor de ontlasting!
Ben sinds een week begonnen met hapjes, maar nu is het snachts wel ieder uur onrustig. Ik denk dat ik maar weer even stop!

Terug
Bovenaan