Baby’s geboren in september

Neee is een kant en klaar harnasje maar het afstellen van de klittenbandjes etc werd gedaan en voorgedaan hoe snel te verschonen,
Ze had het er vanavond wel behoorlijke moeite mee ze is altijd zo lekker druk met de beentjes zo sneu om tezien hopen dat ze er snel aan gewend is ?

Wat grappig maaikespat, Olivier heeft ook een pavlik, maar niet met klittenband, maar met gespen en clipsjes zeg maar...mag jou dochter hem wel af met verschonen? Wij moeten hem 23 uur per dag om hebben dus vaak doen wij hem even 15-30 min af voor het slapen gaan zodat hij lekker kan spartelen....
Hier na 6 weken weer een echo en ik ga ervan uit da hij dan af mag...

Moeder Olivier met verschonen kunnen we dr voetjes eruit halen waardoor de benen even de vrijheid hebben,  ons werd ook gezegt 23uur perdag aan dat ene uurtje voor badje en verschonen maar ze gaat hier om de dag in bad dus de andere dag doe ik hem ook wel even uit voor haar vrijheid? vind het klittenband wel makkelijk,
Hoe gaat het nu met olivier is die er al een beetje aan gewend?

Ziet er oncomfortabel uit zo'n harnas.. Gelukkig raakt ze er al aan gewend. Kennelijk is bij iedereen de rust een beetje teruggekeerd, zo rustig ineens hier ? Wij hebben volgens de app nog 5 dagen sprong 4. Hij heeft het niet heel moeilijk gehad gelukkig, alleen de afgelopen dagen is het ineens weer veel poepen, bijna na iedere voeding en hij spuugt ook weer wat meer. Veel verschonen en wassen dus hier..  Ik merk zelf dat ik nog steeds worstel met mijn energie. Voel me vaak zo uitgeblust. ? zou echt wel weer meer willen doen maar mijn lijf wilt gewoon niet! Misschien iets waar ik nog even doorheen moet.. *zucht*

Wat fijn dat de rust weer terug is maaikespat! Het is ook niet niks voor zo'n  kleintje.

Iris K vervelend dat je lijf nog niet mee werkt. Ze zeggen vaak dat je ook weer 9 maanden nodig hebt om te ontzwangeren, maar ik snap dat het frustreren is!

Hier vanacht wel even stress. De wieg staat hier schuin op boeken omdat ze zo verkouden is. Nu staat deze wat minder stabiel en heb ik m vanacht omgestoten met baby erin? gelijk krijsen maar na een flesje werd ze gelukkig weer rustig. Toch midden in de nacht even naar de hap geweest voor een controle maar daar was ze vrolijk aan het lachen en gelukkig was er niks aan de hand. Maar oh wat stom?

Lady gaat het inmiddels al wat beter met de hazenslaapjes? Hier hebben we vandaag een record van 40 minuten? maar er zit vooruitgang in.

Iris K; herkenbaar hoor! Qua energie hier ook nog lastig. Ik ben maar weer met een mama vitamine begonnen, wie weet helpt het iets. Nog steeds volledige borstvoeding hier, en dat in combinatie met werken vraagt echt veel energie. 

Hello! Hier alles goed! Hier gaat alles zijn gangetje. Ik voel me fijn, baby is blij, rest van het gezin ook en ik zit ook nog op bijna volledige borstvoeding (alles kolvend). Ik trek het nog zeker door tot de zes maanden, daarna zie ik wel. We gaan lekker met z'n allen! Ik vroeg me wel af.. tellen jullie de leeftijd van jullie kindje nog in weken of in maanden? 
Ik ga even lekker netflixen met manlief.. fijne avond allemaal! ?

Terug
Bovenaan