Baby’s geboren in september

Even klein stukje terug gelezen, wat gaat de tijd snel he en wat blijven het ook wonderlijke wezentjes. 
Zijn er nog mamas die nog volledig bv geven? Ze is bijna 5 maanden maar sinds een paar weken wil ze ook snachts ineens weer om 23 2 en 5 ofzo. Beetje vermoeiend ivm werk. Zat beetje te dubben, zal ik kolven en dan in fles, misschien is het niet meer zoveel avonds. Sommige dagen drinkt ze ook nog zo vaak. Ze groeit er prima op en het is ook " op verzoek" maar soms zit er wel heel weinig regelmaat in. 

Zazou en minni wat balen dat jullie nog pijn ervaren. Ik heb ook een (spoed) keizersnede gehad maar ik voel geen pijn meer. Wel nog een dood gevoel in mijn buik. Alsof mijn buik slaapt. Hebben jullie dit ook? 
Wat een stomme opmerking van die kraamvisite.... pfff ik heb het ook zeker niet als makkelijk ervaren. Inderdaad bizar hoe makkelijk er soms over gedacht word. Al moet ik zeggen dat ik er van te voren ook veeeeel te makkelijk over dacht. Gelukkig weet je niet alles van te voren ;-)
vannacht weer een "terror" kind. Om het uur gehuil en geschreeuw, tutje hielp niet, flesje hielp niet... zijn samen om 5u op gestaan en toen was het goed. Lijkt wel alsof hij snachts gewoon niet moe is. Benieuwd wat deze nacht weer brengt. 

Minni en zazou dat herken ik ook. Het is net alsof de keizersnede en al het gedoe daarna nu maanden later weer terug komt. Dat gevoel waarom het zo gegaan is, waar het aan gelegen heeft, teleurgesteld zijn daarover. Zal wel iets met de verwerking temaken hebben.. Geeft me wel hoop om te lezen dat het bij jou, moeder Olivier, daarna wel twee keer via de gewone weg gelukt is ?

Hier ook een mama met spoedkeizersnede. Ook hier een dood gevoel op de huid. Wat ook heel naar is is met paardrijden dan gaat de huid dubbel omdat de huid nog wat naar binnen trekt en dat schuurt. 

hier overdag wat onrust best vervelend geen idee waar het aan ligt! Maar daarentegen mogen we de nachten niet klagen zoals ik hierboven hoor. Meestal 1 x eruit en soms 2,3 keer maar geen gespook (nog)

Appelboompje, hier ook nog volledig borstvoeding. Hij wisselt momenteel tussen 4 en 5 voedingen per dag. Tijdens de nachten slaapt hij gelukkig goed door. 

Hier bijna volledige borstvoeding, maar ik kolf alles: 4x fles bv, 1x kv. Het is wat extra werk, maar fijne vind ik wel weer de regelmaat. Madam krijgt om rond 19:45u de laatste fles en hopla.. samen met de oudsten naar bed en de nacht door.
Ik ga nu de laatste maand in dat ik iig nog bv wil geven (t/m 6 maanden), daarna kijk ik even hoe of wat. Misschien nog tijdje alleen 's ochtends en 's avonds kolven..? Ik ga tzt ook een paar dagen alleen voor werk naar het buitenland. Dus misschien komt dan voor mij het omslagpunt.
Ik ga maar weer even kolven nu.. het is alweer tijd ?.

Appelboompje ik ook nog volledig borstvoeding! Mijn dametje sliep eigenlijk vanaf week 10 heel goed door, maar sinds ik weer werk (toen was ze 16 weken) komt ze vaak weer 1x. Komt denk ik ook omdat ze geen flessenliefhebber is en ze regelmatig niet haar hele flessen (met afgekolfde melk) leeg drinkt, waardoor ze toch wel weer een nachtvoeding nodig heeft. Ik ben blij als we op een andere drinkbeker over kunnen en ze daar de borstvoeding uit kan drinken... Wanneer is dat denken jullie? Iemand tips? Feline is nu 4.5 maand.
Eefje waarom kolf je eigenlijk alles? En niet gewoon live?? (heb ik even niet mee gekregen)

Terug
Bovenaan