Baby’s geboren in september

Hier nog geen tandjes in zicht trouwens. De oudsten hadden hier eigenlijk niet zoveel last van, wel extreem dunne luiers met vliesjes.

@Eefje, Die dunne luiers, was dat echt op het moment dat het tandje doorkwam of al daarvoor? Hij heeft nu geen gekke luiers maar een paar weken terug had hij steeds van die poepexplosies!
Wij hebben welgeteld 1 ritje gemaakt met de verkleiner in de maxi cosi. Het was geen gezicht, hij zat er helemaal in gepropt. Op advies van de verloskundige meteen eruit gehaald en zo'n lekkere dikke voetenzak erin gedaan. Nou hebben wij ook wel een hele grote baby,.. maar aangezien dat vier maanden geleden is zal hij er best uitkunnen ;)

Voor de andere dames; ik denk niet dat de fles het verschil maakt maar mocht je gaan wisselen en deze nog niet geprobeerd hebben: de dr Browns zijn hele fijne flessen!

Zazou: ik zou het eerlijk gezegd niet meer weten! Volgens mij kunnen die dunne luiers wel een teken zijn dat ze eraan komen, maar is het vooral tijdens. Mn als ze wat ouder zijn en er meerdere tanden/kiezen tegelijk doorkomen.. ? Die luiers kunnen niet missen: echt van die waterige poep met 'sesamzaadjes', daar lijken die vliesjes op. En die poep ruikt ook heel scherp. 
Denk dat de verkleiner er hier ook wel uit kan, vooral met dikke jas zit het denk ik prettiger!

hier 2 hoek tanden opkomst keek gister in dr mond zag ineens 2 buldjes zitten en aan allebei de kanten boven dik wit stuk wat je door het tandvlees ziet, de heledag al rode wangen huilerig kauwt op alles en vanochtend een toen ik haar uit bed haalde een lekkere dunner luier?? 
We gaan vanaf vandaag ook proberen naar 4 flessen van 210 te gaan, ze drinkt sinds 1.5/2 weken de laatste fles en de ochtend fles totaal niet goed blijft vaak in allebei 70/90 zitten.

Aayyaayaaay,... ik had het nog niet gezegd of meneer knetterde zichzelf helemaal onder. Zijn kleren, new born Seat! En dat terwijl hij op een hydrofiel erin zat. (Ja we hadden het al eens eerder meegemaakt Hihi). En dat je dan die poepexplosie probeert te tackelen en dat er dan op zijn billen gewoon geen poep zit. Overal poep, maar niet daar waar het uit komt. Hoe dan? Hahaha. 

Haha jeetje zazou dat klinkt als een heftige luier haha..
Wij mochten vannacht weer een keertje doorslapen, Yes! Wat knapt een mens daar meteen van op ?! 

De verkleiner van de maxi cosi is er hier ook al een tijdje uit. 

Vraagje: mag je dus ook 4 flessen van 210 geven met 7 schepjes? Ik heb het geprobeerd te googlen maar kan er geen antwoord op vinden. Op de flesvoeding gaan ze qua advies met gewicht maar tot 6 scheppen namelijk.. 
Leuk trouwens om weer even bij te lezen! Ooh die poepluiers klinken verschrikkelijk haha. Hier nog geen tandjes. Ik kreeg ze zelf pas met 1 jaar, heel laat, dus ben benieuwd.
God wat gaat de ontwikkeling nu snel zeg. De slaapregressie is hier denk ik ook weg (durf niet te juichen). Maar ze slaapt al 3 nachten echt door. Was eerst steeds vaak er uit vanwege gehuil, maar met speentje dan wel getroost. Ik moet nu ook nog bijkomen van de gebroken nachten. Best vermoeiend zo vaak er uit 's nachts.
Ik zie steeds meer een persoonlijkheidje, hebben jullie dat ook? Op de opvang zeggen ze: een heel vrolijk meisje die ook een sterke wil heeft. Ontzettend energiek, ligt geen moment stil haha. Ze is 4 maand en rolt wat af, ze probeert zelfs al met haar knietjes voor uit te komen wat soms half lukt. Ik denk dat ik mijn handen vol heb zodra ze kruipt of loopt hahah. Wel goed voor de kilo's want die zitten er nog aan.. 
De eerste hapjes gaan ook top. Ze huilt gewoon als het stopt. Echt een klein vreetzakje hebben wij. Alle flessen gaan tot de laatste druppel op ;) 

Terug
Bovenaan