Vraagje: mag je dus ook 4 flessen van 210 geven met 7 schepjes? Ik heb het geprobeerd te googlen maar kan er geen antwoord op vinden. Op de flesvoeding gaan ze qua advies met gewicht maar tot 6 scheppen namelijk..
Leuk trouwens om weer even bij te lezen! Ooh die poepluiers klinken verschrikkelijk haha. Hier nog geen tandjes. Ik kreeg ze zelf pas met 1 jaar, heel laat, dus ben benieuwd.
God wat gaat de ontwikkeling nu snel zeg. De slaapregressie is hier denk ik ook weg (durf niet te juichen). Maar ze slaapt al 3 nachten echt door. Was eerst steeds vaak er uit vanwege gehuil, maar met speentje dan wel getroost. Ik moet nu ook nog bijkomen van de gebroken nachten. Best vermoeiend zo vaak er uit 's nachts.
Ik zie steeds meer een persoonlijkheidje, hebben jullie dat ook? Op de opvang zeggen ze: een heel vrolijk meisje die ook een sterke wil heeft. Ontzettend energiek, ligt geen moment stil haha. Ze is 4 maand en rolt wat af, ze probeert zelfs al met haar knietjes voor uit te komen wat soms half lukt. Ik denk dat ik mijn handen vol heb zodra ze kruipt of loopt hahah. Wel goed voor de kilo's want die zitten er nog aan..
De eerste hapjes gaan ook top. Ze huilt gewoon als het stopt. Echt een klein vreetzakje hebben wij. Alle flessen gaan tot de laatste druppel op 😉