Baby’s geboren in september

Hier gaan de slaapjes overdag gelukkig weer goed/redelijk 
Van 9 tot 10 
12 tot half 2 2uur
1600 tot 1700 uur 
Nog wel vaak dat ze in haar slaap huilt of zich wakker huilt overdag
Na 17:00 doen we geen slaapjes meer gelezen dat als je kleintje  tussen 18:30 en 19:30 na bed gaat en je ze na 1700 nog laat slapen ze al beginnen aan hun nachtslaap 

Nou inderdaad, hulde aan mijn man ??

hier ook ongeveer hetzelfde als bij mariekesep qua voeding, Alleen wat eerder wakker dus wat eerder de eerste fles (7.00 zoiets) en ook wat eerder de laatste fles (vaak rond 18.30u) Ook nog geen maisvingers maar gaan we binnenkort maar mee beginnen. 

vannacht voor het eerst geen laatste fles + niet tussendoor wakker voor het tutje en pas om 6.45u voor de eerste fles. Ik schoot wakker van mijn wekker. Ik sprong direct uit bed om te kijken of hij nog wel gewoon ademde ? helemaal na dat bloemkool tafereel ? niets aan de hand natuurlijk ? Bedankt voor jullie tips mbt het verhogen van de laatste voeding. Lijkt te werken :)

net voor het naar bed gaan poepte hij zichzelf nog lekker onder met hele dunne poep en ondertussen kwijlt hij enorm.... tandjes? Zijn er hier al kleintjes met tandjes? 

Ja Juffielies, bij ons 1 tandje. Of tenminste,.. twee weken geleden voelde ik iets scherps en nu ziet je dat hij volledig door is maar het is nog geen hele tand ;). Ik liet hem vandaag van mijn appel proeven en toen hoorde je wel echt zo'n knaaggeluidje door die ene tand haha. 

Hier inmiddels al 2 tanden! Heel schattig als ze lacht. 
Van de eerste leek ze heel veel last te hebben met doorkomen en de tweede was er ineens (zonder spuitlusiers en vroeger wakker in de ochtend)

@Prilgeluksep: wij hebben gewoon een slechte slaper overdag en er is geen pijl op te trekken qua duur. Enige contstante is dat hij na zijn fruithapje gaat slapen (dus rond 09:45-10:00 uur). Hij slaapt dan zolang hij slaapt, dit verschilt van 20 minuten tot 1,5 uur. Vervolgens gaat hij na de maisvingers nog slapen, ook dat is qua duur iedere keer anders. Soms slaapt hij dan nog eventjes na de fles van 16:00 uur, maar dat is sowieso een kort slaapje. 
Wij zijn begonnen met de maisvingers omdat hij echt iets nodig had tussen 12:00 en 16:00 uur maar geen behoefte heeft aan een fles. We houden het wel echt voorlopig op twee maar het is wel leuk om te zien hoe snel hij doorheeft dat er gekauwd moet worden (voor zover dit kan zonder tanden ;-)). We hebben ze van het merk Sore (Baby Mais Fingers), gewoon de naturel versie.
@Juffelies: hier nog geen echt tandje maar er zit wel een flink bobbeltje bij zijn hoektand (wat raar is, normaal zijn het de middelte voor- of ondertanden die eerst komen). Maar dat bobbeltje zit er al wel eventjes dus misschien zet dat niet door. Wel de laatste tijd wat meer dunne ontlasting. Kwijlen doet hij sowieso al flink haha..

@juffielies wat eng zeg van de bloemkool. Gebruiken jullie de rapley methode of was het gewoon een klein stukje bloemkool ?
Wij hadden vannacht ook even de schrik, ze hoestte keihard en bleef er in vast zitten. Kreeg zelfs heel even geen adem. Daarna helemaal overstuur natuurlijk. Zo zielig. Gek genoeg daarna geen hoest meer gehoord. Maar wij waren ook behoorlijk geschrokken.
@mariekesep heb even gekeken maar helaas geen powermama hier in de buurt. Bij onze sportschool hebben ze wel en (bekken)fysio misschien moet ik daar maar naartoe zodra het beter gaat. Dan word ik tenmiste begeleid bij het sporten. Fijn trouwens dat jij nergens last meer van hebt en weer lekker kan sporten!! 
Heerlijk he dat langer licht worden. Kijk er ook echt naar uit dat ze straks rond kan kruipen in de tuin :) En inderdaad voor op de fiets.

Heeft een van jullie trouwens een luieremmer die echt goed is, in de zin van weinig stank? Wij hebben nu een goedkope van Luma en die laat teveel geurtjes door. 
Elke keer legen heeft ook geen zin want dan komt de geur in de woonkamer, we hebben ondergrondse afvalcontainers dus je wacht toch tot alles vol zit.. 

Wij hebben de diaperchamp heel tevreden over. Kunnen ook gewone zakken in. Vond ze erg duur dus heb er 1 op marktplaats voor €10 kunnen krijgen! 

Terug
Bovenaan