Iris K: Ach wat vervelend :-(, hopelijk is het snel over!
Eefje: Ja zo voelde het inderdaad haha, maar goed als het "op" is, dan is het op. Ik kreeg ook gewoon de productie niet omhoog en moest medicijnen slikken voor die borstonsteking wat ook niet mee helpt. Ik vind het knap hoor, als bijna 6 maanden fulltime kolven!
ZazouSept: ik ben eerst begonnen met fruit (nadat groente echt nog geen succes was), geen enkele moeite daarna gehad om groente te herintroduceren. Hij begreep het happen toen beter en de groente ging toen ook heel goed. Bloemkool en pompoen zijn hier favoriet. Zoete aardappel vindt hij raar. Hij eet nu al ruim een maand beide hapjes. We hebben nu recent de hoeveelheid verhoogd.
Trouwens nog niet ter vervanging van een fles, hij drinkt nog 4 flessen van 210+7 maar merk wel dat deze nu niet meer opkomen. We moeten dinsdag naar het CB dus ga even informeren of we rustig één van de flessen kunnen gaan afbouwen en ook aardappel etc. kunnen gaan introduceren.
Wij zijn ook nog niet helemaal klaar hier met aanrommelen, waarschijnlijk de waterpokken. Ai ai! Maar goed, hij is nu nog zo klein dat hij er niet veel van merkt dus je kunt het maar gehad hebben..
Zijn er trouwens meer baby's die het heel erg vermakelijk vinden om belletjes te blazen met de mond? Hier is het, tegenwoordig samen met rollen van rug naar buik (andersom = no way), echt zijn favoriete bezigheid. Het liefst nog tijdens een hapje of de laatste slok melk wat betekent dat ik regelmatig onder de peer, bloemkool of melk zit...