Baby’s geboren in september

Oh nee wat balen, een flinke luieruitslag hier! Was bij de eerste signalen meteen gaan smeren met zinkzalf maar helaas zijn er toch bultjes/blaasjes gekomen ☹

Iris K: Ach wat vervelend :-(, hopelijk is het snel over!
Eefje: Ja zo voelde het inderdaad haha, maar goed als het "op" is, dan is het op. Ik kreeg ook gewoon de productie niet omhoog en moest medicijnen slikken voor die borstonsteking wat ook niet mee helpt. Ik vind het knap hoor, als bijna 6 maanden fulltime kolven! 
ZazouSept: ik ben eerst begonnen met fruit (nadat groente echt nog geen succes was), geen enkele moeite daarna gehad om groente te herintroduceren. Hij begreep het happen toen beter en de groente ging toen ook heel goed. Bloemkool en pompoen zijn hier favoriet. Zoete aardappel vindt hij raar. Hij eet nu al ruim een maand beide hapjes. We hebben nu recent de hoeveelheid verhoogd. 
Trouwens nog niet ter vervanging van een fles, hij drinkt nog 4 flessen van 210+7 maar merk wel dat deze nu niet meer opkomen. We moeten dinsdag naar het CB dus ga even informeren of we rustig één van de flessen kunnen gaan afbouwen en ook aardappel etc. kunnen gaan introduceren. 
Wij zijn ook nog niet helemaal klaar hier met aanrommelen, waarschijnlijk de waterpokken. Ai ai! Maar goed, hij is nu nog zo klein dat hij er niet veel van merkt dus je kunt het maar gehad hebben..
Zijn er trouwens meer baby's die het heel erg vermakelijk vinden om belletjes te blazen met de mond? Hier is het, tegenwoordig samen met rollen van rug naar buik (andersom = no way), echt zijn favoriete bezigheid. Het liefst nog tijdens een hapje of de laatste slok melk wat betekent dat ik regelmatig onder de peer, bloemkool of melk zit...

MariekeSept: dat hebben we hier ook een tijdje gehad maar is al weer even geleden. Hij at toen nog geen hapjes dus gelukkig nog geen ervaring met wortel in mijn haar etc ;)

Irisk wat vervelend! Hopelijk snel weer voorbij!
marieksep oei de waterpokken. Heeft hij er geen last van? 
hier geen bellenblazer. Het kwijl loopt continu uit z'n mond en hij zit zelf geregeld onder maar hij spaart mij tot nu toe nog ?
hier heeft meneer ineens geen zin meer in zn groentehapje. Met de bloemkool die er niet meer in wilde (ik denk toch dat dat "stikken" een soort kokhalzen was, hij deed het de dagen daarna ook bij bloemkool), nu ineens een aversie tegen courgette. Weet het ook niet... hij komt nu ook weer iedere avond/nacht om 00.00u voor een klein flesje. Hmmm weet niet, sprong 5 zou begonnen zijn... misschien hangt het samen?
morgenavond gaat hij bij opa en oma 2 nachtjes logeren. Wij gaan carnaval vieren ?? loedermoeder brengt haar kind een heel weekend weg.. maar ik heb me er toch zin in ?? even weer "geen mama zijn" en lekker met mijn man op stap! ?? Fijn weekend allemaal! 

Hier sinds drie weekjes aan de hapjes. Eerst alleen groenten en sinds een week 's ochtends fruit en eind van de middag groenten. Voordeel is dat het groentenhapje op kdv gegeven wordt op dagen dat ik werk, dus dan heeft hij hem al gehad.
Hij is nu 4 maanden en 3 weken. Nog steeds 5 flessen, drie keer een fles van 180+6 en twee keer 210+7. 

heerlijk een weekendje carnaval. Veel plezier! 

Lekker doen Juffielies, als je daar behoefte aan hebt! Ik zou dat zelf echt niet willen maar zo moet iedereen lekker doen wat bij haar en haar gezin past. Ik heb met moeite een weekendje festival geboekt met een vriendin als de kleine man 11 maanden is Hihi. 

Geniet Juffielies! Even tijd aan jezelf! Daarna is het weer zo fijn je kindje te zien.. ?
En ja, is heel leuk de oudsten met de jongste.. ?
Marieke: Ai waterpokken! Vaak zijn jouw antistoffen nog een paar maanden aanwezig bij je kindje en is de kans iets kleiner om het op te lopen. Maar kan wel natuurlijk. Sterkte! En die borstontstekingen zijn zo heftig, snap dat het niet meer ging. Toch heeft hij lekker 4 maanden jouw voeding gehad!
Hier ook een bellenblazer! En madammeke drukt zich nu omhoog met haar armen met buik stukje los van de grond! Gisteravond zelfs 1x met de billen erbij omhoog! Ohohoh.. ?.. war gaat dat heen..
Ze heeft ook een soort 'Skype vriendinnetje'.. ? die zit verstopt in de blauwe fisherprice olifant.. (spiegeltje).. lachen is dat als ze zichzelf ziet. Ze kijkt en doet net alsof ze een andere baby ziet.. ?
Zazou: fijn vooruitzicht zo'n festivalweekend! 

Terug
Bovenaan