Baby’s geboren in september

Hier precies hetzelfde maaikespat sinds afgelopen week. Was weer even 1 week goed met slapen en nu deze week weer tussen 4.00-5.00u wakker ? 
hem net naar mijn ouders gebracht met (ook al heb ik een hele grote mond) toch even een slik momentje. 2 hele nachten zonder onze jongen. Slik. Fijn maar ook niet fijn. Nou goed als ik dadelijk met een drankje in m'n hand sta zal ik er vast doorheen komen ;-)
fijn weekend allen! 

Maaikespat ook hier afgelopen 2 weken veel last gehad van slaapregressie.. ineens 2-3x wakker terwijl ze eerst of doorsliep of maar 1x kwam. Pittig, ik was gesloopt. Gelukkig gaat het sinds deze week weer beter? 
Verder alles under control.. borstvoeding nog steeds op en top waar ik mega blij mee ben. Kolven op werk verloopt goed. Deze week begonnen met hapjes (met 5 maanden), maar het boeit haar nog vrij weinig en vindt het niks aan. De helft spuugt ze uit en ze trekt me er gezichten bij... Hadden jullie dat ook?

Hier wel weer erg zware week achter de rug. 
Mond vol spruw, gehemelte lippen alles. Dokter heeft nystatine gegeven, maar helaas niet geholpen. 

Verder de eerste verkoudheid te pakken! Een doorkomend tandje en wat luieruitslag. Ohja en ze wordt al zo'n 2 weken minimaal 5 x per nacht wakker. Of ik nog leef? Nee haha! 

Maar we hebben wel een roller van rug naar buik! Yes! Nu moet ik wel binnenkort gaan uitbakenen. Dat wordt leukzzz 

Aaaiii klinkt inderdaad erg heftig Anemoontje, lekker weer alles tegelijk ?
Mientjeee wij zijn begonnen met 4m3w met pompoen en dat ging er super in. Ik vond dat zelf ook een fluweelzachte massa, we kregen hier wel wat blikken bij worteltjes, dat blijft wat meer stukjes, maar eigenlijk gaat alles er in! We hebben nu pompoen, bloemkool, worteltjes, broccoli gedaan en telkens alles 3 dagen (vandaag voor het eerst broccoli, vindt ze ook heerlijk). 
Misschien is het gewoon nog even wennen bij jou :) of toch een zachtere groente proberen? Wij pureren alles met de staafmixer. 

Ja ik doe ook alles vers, stoom eerst en blend daarna alles.. vandaag ook wat avocado met borstvoeding gemengd zodat het papperig wordt. Maar ook dat wekt weinig interesse? Gewoon even wennen denk ik.

Anemoontje, misschien kun je eens kijken of gentiaanviolet iets is voor jullie? De kleine krijgt er wel een paars mondje van maar het helpt bij sommigen beter tegen spruw dan de middeltjes van de dokter. 

mientje, als er echt nog geen interesse is kun je ook nog even wachten toch? Soms doen ze het drie weken later veel beter. Hier zat ik tussen 4 en 4,5 maand ineens een enorm verschil qua interesse. Hij keek het echt uit ons mond en daarom ben ik bij 4,5 begonnen. Elk kindje is er op een ander moment aan toe! Mocht het je niet zo zeer om het afhappen gaan maar om de smaakontwikkeling dan kun je ook beginnen met een likje van je vinger. Soms gaat dat beter!

Anemoontje dat klinkt niet fijn! Sterkte met de spruw! 
hier vandaag onze kleine man weer opgehaald. Heerlijke dagen met mijn man en vrienden gehad maar toch vandaag ook al 3 keer moeten huilen omdat ik naar onze kleine keek ? een par dagen zonder hem heeft mijn hormonen weer aangewakkerd hoor ? nu lekker samen knuffelen (al is dat echte baby knuffelen er wel vanaf, helaas, wat gaat dat snel hè?!?!) nog een weekje en dan is meneer gewoon een half jaar ? waar blijft de tijd!!

Terug
Bovenaan