Liesforum héél herkenbaar, ik ben tijdens de zwangerschap echt een aantal IQ-punten kwijtgeraakt ? Vooral met dingen onthouden heb ik een probleem. Nu maak ik voor alles lijstjes anders komt er niets van terecht ?
Hier zitten de vaccinaties er ook weer op (of in

). Ze vindt het altijd erg leuk bij het cjg. Precies dezelfde vaccins als de vorige keer dus ik verwacht dezelfde reactie, gebeurde niets de vorige keer. Wel moest ze weer heel hard huilen, zo zielig. Ze moet nooit zo hard huilen dus ik vind het erg moeilijk... Hebben jullie dat ook? Gelukkig is het zo weer voorbij.
Ze is nu 69cm en 8 kilo met haar 5 maanden ? Een lekkere grote baby dus. Gewicht is een beetje afgebogen naar beneden, schijnt normaal te zijn. Wij mogen ook pinda en ei introduceren omdat ze een droog huidje heeft, klein beetje eczeem.
De geluiden hier lijken ook meer medeklinkers te hebben. Ik kan nu meer een gesprekje met haar voeren. Ik krijg vaker een soort antwoord ipv in het luchtledige kletsen.
Marieke, dat samen slapen lijkt me ook heel gezellig ? Hier viel ze bij uitzondering weer eens op de arm in slaap, heb haar maar lekker laten liggen en even 3 kwartiertjes van genoten. Geen gewoonte van maken maar af en toe is het wel heel fijn voor ons allebei ☺️