Baby’s geboren in september

Iemand nog tips tegen verstopping ? Hebben maandag lactulose gekregen van de huisarts maar het doet vrijweinig en ze heeft er echt veel last van☹️

Minni lekker hè dat dutten op je arm. Ga dat ook zo missen denk ik dadelijk als hij dat echt niet meer wil haha
maaikespat ik weet niet of je al hapjes geeft maar anders misschien pruimen? 
hier Zo'n dag die je liever wilt vergeten. Vannacht van 2.00-4.00u lopen spoken. Ik voel me daarnaast zelf echt belabberd. Pijn in m'n spieren, hoesten, verhoging, verkouden.. je kent het wel. Ik denk die kleine ook want hij snottert en hoest ook. 
Zo lekker douchen en dan ga ik maar slapen. Alle uurtjes die ik gemaakt heb zijn alvast mooi meegenomen. Hoop niet dat het doorzet want we hebben een overvol weekend met leuke dingen ? 

@maaikespat Geef je al hapjes? Zag ook een bericht van jou over nachtelijk wakker zijn. Hier precies hetzelfde... en verstopping(harde ontlasting) en snachts veel wakker. Lag aan de hapjes. Nu weer even gestopt en over ongeveer 2 a 3 weken weer proberen. Darmen zijn er blijkbaar nog niet klaar voor helaas.  Tips: meer water in de fles/ olijfolie of zonnebloemolie / buikje masseren met klok mee en als het echt vast zit...microlax

Wat een lekkere flinke baby's zitten er tussen, heerlijk :)
Dat verminderende geheugen en die gemiste IQpunten is ook weer zo herkenbaar. We hebben het beste van onszelf mee gegeven aan die kleine. Diep respect dus voor de mama's waar dit de tweede, derde, vierde, vijfde voor is :)

Haha herkenbaar! hier ook een geheugen/planningd probleem. Had bedacht om vandaag in de stad  cadeautjes te halen voor kinderen die afgelopen dinsdag op visite kwamen. Dat werd lastig?
Hier zijn de nachten al heftig, elk uur wakker. Hoop dat het niet erger wordt door de hapjes.
Maaikespat hier ook aan de lactulose, dit werkt hier prima, maar heb toevallig ook de kinderarts gemaild voor andere tips. Wanneer ik een reactie heb laat ik het weten. Pruimenhapje heb ik idd ook vaker gehoord. Verder de standaard tips van wrijven over buikje, fietsen met de beentjes, warm badje, enz. maar dat zal je vast allemaal geprobeerd hebben.
Slaap lekker allemaal

Dames met verstopte baby's! Ivm dat wij de voeding behoorlijk verdikken krijgt ons kindje forlax wat de dokter en kinderarts hebben voorgeschreven. Elke dag een zakje doet wonderen. 

Terug
Bovenaan