Baby’s geboren in september

Zo dat jij dat kan Eefje zo laat kolven en dan de volgende dag een gezin draaiend houden. Respect?. Ik lig echt vroeg op bed tegenwoordig ? Stenen hebben wij ook op de slaapkamer. Voor het mooie zou ik nog als tip citrien toe willen voegen. 
Jemig IrisK wat een pittige maar ook spannende dagen voor jullie geweest zo?? gelukkig weer aan de betere hand.
@juffielies ook weer beter? 
Hier ook ziek deze week. Herstellen en uitzieken is toch wat lastiger met de zorg voor een baby. Duurt wat langer nu ik niet gewoon in mijn bed kan crashen en verder niks. Alle 3 hier nog ff goed uitsnotteren?
Anemoontje ik ga Nedium ook maar bespreken met de kinderarts volgende week. Zeker als je ook dingen herkent. Denk toch ook zelf in die richting. 
En die buikspieroefeningen hier ook. Hilarisch op de babyfoon ook zo een baby die sit ups doet in bed?
Oh ja en normaal op schoot zitten is er ook niet bij. Ze hangt vaak het liefst op haar kop?? of ligt overdwars. Malle meid
Ja zeker pittige tijd geweest. Heb nu sinds de afgelopen dagen wel weer het idee dat we wat stapjes vooruit aan het maken zijn. En vannacht van 19u tot 7u in het ledikantje op eigen kamer geslapen!? ik was zelf wel allang wakker?
We gaan inmiddels maar gewoon mee met the flow en nemen elke dag maar zoals ie komt?✌️

Het waren inderdaad een paar spannende dagen. Hele schema door de war, om de 2 uur bv en savonds niet kunnen slapen. Toch slaapt hij dan uiteindelijk de nacht wel door maar afgelopen nacht stond ik toch twee keer bij zijn bed omdat hij zo aan het hoesten was. Maar meneer sliep er gewoon doorheen ? 
Eefje wat bijzonder van die aardstralen, heb het even opgezocht. Dat dat zo'n effect kan hebben! En ongesteld, man dat zal weer wennen zijn! Ik heb ook het gevoel dat het hier niet lang meer gaat duren. Wat is het fijn om dat al 14 maanden niet te hebben ?
Ook beterschap voor jullie LadyJ ?

Irisk klinkt heftig! En dat hoesten blijft ook echt eng hè. Hopelijk snel alles weer normaal! 
Eefje sterkte met de ongesteldheid bluhhh, dat Vond ik nou wel heerlijk aan zwanger zijn, dat die uit bleef?
hier nog wat pijn in de keel maar verder alles weer normaal gelukkig. Vanmiddag familiedag van mijn partner en morgenmiddag feest omdat mijn vader met pensioen gaat dus kon de griep nu ook niet gebruiken! Benieuwd hoe die kleine het doet met 2 dagen van hot naar her en drukte ? ik kan me daar dan zo druk om maken hè.. terwijl mijn man zegt, go with the flow, gaat het niet, gaan we gewoon lekker naar huis... fijn zo'n relaxte vent ? 

@ladyj wat een pittige tijd hebben jullie en ook een pittig dametje zo te lezen. Wel fijn dat jullie nu goede kinderarts hebben en hopelijk snel ook wat meer rust voor jullie meisje?
@irisk wat eng zeg, snap goed dat je in paniek raakte. Gelukkig was je moeder er! En fijn  te lezen dat het al wat beter met hem gaat. Hopelijk is het hoesten ook snel voorbij
@eefje wat grappig wij hebben precies dezelfde stenen, heb ze van mijn zus gekregen. Ik weet zelf weinig van kristallen etc, maar 1 is in ieder geval voor bescherming en de rozenkwarts is de geboortesteen van ons meisje. Ben nu wel benieuwd naar die aardstralen ga het zo is opzoeken.
Balen die ongesteldheid, zeker als je nog bv geeft hoop je toch dat het uitblijft. Hier geen steeds niet terwijl ik al 3 maand gestopt ben, ook wel apart? 
Ik ben trouwens echt klaar met de regen en wind, wil gewoon lekker veel er op uit kunnen. We gaan het liefst de bossen in, maar nu trekt het weer dicht en regen? Heb niet zo snel winterdip maar merk nu wel dat ik echt toe ben aan zon. Ooh en lekker een baby die kruipt over het gras straks, leuk vooruitzicht?

Balen om weer ongesteld te zijn! Ik was het heel snel, na 3 maanden, ondanks volledige bv. Had behoorlijk buikpijn maar het duurde wel kort. Dus nog niet echt een volledige ongesteldheid misschien. Ik ben daarna aan de minipil gegaan dus daarna niet meer ongesteld geweest. Hoe doen jullie het met anticonceptie? Ik moet er nog niet aan denken om weer zwanger te worden. Mijn lijf moet echt nog herstellen van de zwangerschap en de keizersnede. 

Beterschap aan iedereen die niet lekker is en voor alle hoestende en snotterende kleintjes!

Haha Liesforum, ik ben het slechte weer ook zooooo zat. Heb net in de regen maar een paar uur in de tuin gewerkt. Het heeft geen zin om te wachten op mooi weer. Was ook wel even heerlijk hoor, zwaar werk, veel achterstallig moet ik zeggen omdat einde zwangerschap en eind 2019 ik niets meer heb gedaan. Mijn man maait gras en verder niets (lekker cliché). Nog meer tuinierders hier? Ik ga een gedeelte van de tuin opnieuw doen dus nu lekker achter de computer plantjes kijken ? Ben helemaal stuk gegaan, haha.
Zazou, anticonceptie is hier niet meer nodig ? Neee niet omdat ik zwanger ben maar omdat er niets gebeurt. De eerste tijd was er eigenlijk niets veranderd aan ons seksleven maar het is langzaam maar zeker stil gevallen! We missen het ook even niet maar willen het wel weer oppakken, want anders weten we straks niet meer hoe het moet ? 
Ik ben op kraamvisite geweest en toen ik dat hummeltje zag begon het wel weer te kriebelen.... Ik wil mijn lijf minimaal een jaar geven om te herstellen maar daarna hoop ik toch wel snel weer in verwachting te zijn!
Irisk, ik voel je spanning door je verhaal heen, wat lijkt me dat eng zeg! Gelukkig zijn de kleintjes zo veerkrachtig, maar ik kan me voorstellen dat je even iets alerter bent.
Sterkte LadyJ, ik hoop dat er voor jullie snel wat rust komt! ☀️

Minni, dat ik de eerste drie maanden geen pil slikte zegt denk ik ook genoeg ;). Maar daarna de draad toch maar opgepakt al is het laagfrequent. Zo hoog als mijn libido was toen ik zwanger was, zo laag is het nu. Ik voel me dan zo'n zeikerd maar alles doet me zeer,... mijn rug, mijn buik, mijn borsten. Ben echt nog een wrak denk ik af en toe haha. 

@Zazousept: mij werd de minipil sterk afgeraden door de huisarts. Hij had binnen 5 maanden twee vrouwen die er doorheen zwanger zijn geworden. Niet om je ongerust te maken maar meer ter info ;-).
Ik was weer aan de pil gegaan maar inmiddels meteen weer gestopt na 2,5 week. Ik kon helemaal niet meer tegen de hormonen lijkt het wel en zag het echt niet zitten om zo door te gaan. Dus nu maar gewoon met condooms. Mocht het mis gaan, vinden wij het zeker niet erg :). We kunnen niet wachten om straks voor een tweede te gaan haha.  Als er een tweede baby komt kies ik daarna voor een koper spiraal.
@LadyJ: sterkte! Hopelijk hebben jullie snel een antwoord (behalve dat ze een pittige tante is ;-))
@IrisK: Oeh wat eng, wat fijn dat het goed is afgelopen!

Terug
Bovenaan