Zo ik heb ook weer even bijgelezen....
Hier gaat het ook goed...wel een lange periode van onrustige nachten gehad...Dit lijkt nu weer iets beter met nog 1 a 2 keer wakker worden snachts voor een voeding.
Ik weet niet meer wie het vroeg, maar hier heb ik ook een jongetje met een tandje terwijl ik borstvoeding geef en dat merk je wel hoor, auw! Haha.. hoop dat dat zelf beter gaat, maar ga daar van uit.
Balen van de ongesteldheid eefje, hoop dat dat geenn invloed heeft op je borstvoeding. Ik was al na 10 weken weer ongesteld en ook gelijk regelmatig ondanks dat ik volledig borstvoeding geef en merk wel wat verandering in de periode dat ik ongesteld ben, dan is Olivier ook wat onrustiger met drinken.
Verder gaat het met de pavlik goed, maar zijn we er wel klaar mee...a.s. Vrijdag echo en dan hoop ik dat hij helemaal af mag. De verpleegkundige zei eigenlijk dat hij of nog een keer een periode van 6 weken 23 uur per dag om moet, of nog een periode alleen snachts. We gaan het zien vrijdag. Het beperkt hem wel echt in bewegen dus hier wordt nog niet gerold of iets dergelijks.