Baby’s geboren in september

jolyn ik gebruik net als liesforum 2 ijsblokjesvormen. 1 voor groente en 1 voor fruit. Die maak ik eerst op voor ik weer nieuwe maak.
Als ik tussendoor verse groente heb geef ik die gewoon, dan maar niet een paar dagen achter elkaar. gaat hier prima. 
morgen weer een weekendje weg met de hele familie naar landal. Zin in! 

Jolyn, Ik gebruik ook ijsblokjesvormen. Wel meer dan 2 zoals de andere dames. Ik denk dat ik er nu 4 of 5 heb. Ik maak dan alles in 1x klaar. Je kunt het 3 maanden bewaren, dus dat gaat wel op als je het elke dag geeft. 
Juffielies heel veel plezier en geniet ervan! Wij gaan halverwege april een weekendje naar Center Parcs, nu al zin in. 
Eefje Leuk dat je ook een bloementuin wil. Inderdaad niet zo handig om hier alle tips uit te wisselen, maar kijk vooral naar waar een plant kan staan zon/schaduw is mijn eerste tip. 

Jolynn, ik doe wel zoiets wat jij ook bedacht had :p Ik pureer wat groente van wat wij 's avonds eten en zet dan ook een portie in de koelkast voor de volgende dag.
Verder ligt mijn hele vriezer nog vol met groente vanuit de periode dat ik dacht dat het handig was om veel tegelijk te maken. Ik heb maar 1 ijsblokjesvorm maar ik deed de blokjes zsm over in bakjes en zakjes. 
De diepvries porties gebruik ik voor als ik geen tijd heb. Ik denk dat als dit op is ik weer een zondagochtend ofzo even wat verschillende prutjes maak :p
Fruit rasp of prak ik vers, dat vind ik niet nodig om voor te bereiden.
Juffielies, veel plezier! Met de hele familie wauw, ook allemaal in hetzelfde huisje? Ben benieuwd hoe dat gaat ? (mijn ouders willen ook zoiets)

Ik gebruik ook ijsblokjesvormpjes die aan de onderkant van siliconen plastic zijn waardoor je ze er makkelijk uit kan krijgen. Zit ook een deksel op. Ik heb ze gekocht bij de Zeeman. 
's Avonds haal ik er dan 4 blokjes fruit en 3 blokjes groenten uit. 
geloof dat ze alleen bij nieuwe groente- en fruitsoorten adviseren om het minimaal drie dagen achter aan te bieden om te wennen aan smaak en allergieën te achterhalen. 

Hier is mango favoriet! Vandaag zoete aardappel en aardbei gemaakt. Benieuwd hoe dat bevalt. 

Dank jullie wel! Net alle spullen gepakt, jeetje wat moet er toch veel mee met een kleintje ? 
wij hebben 2 huisjes voor in totaal 16 personen. Zal vast druk worden maar ook heel gezellig. We gaan naar Overloon. Geen speciaal babypark of zo, gewoon lekker in de buurt! 
Fijn weekend voor iedereen! 

Wij zijn vanmorgen bij de orthopeed geweest en de echo zag er goed uit! Olivier hoeft nu voor de komende 6 weken alleen de pavlik om met slapen als dan de echo nog goed is dan zijn we klaar!!!

Wat goed nieuws Moeder Olivier! super fijn ?
Veel plezier Juffielies. Halve volksverhuizing met een kleintje weg??
Ik heb soms een klein voorraadje in de vriezer. Maar moet zeggen ik mix ook wel en soms voor het gemak ook wel eens een potje hoor. Zeker bijvoorbeeld met 1+1 aanbieding vind ik het aantrekkelijker om bijvoorbeeld pompoen te kopen dan zo een heel ding slachten en invriezen.
Van de week aten we rijst. Toen heb ik rijst met broccoli en ei gemaakt. Verdun het dan met een beetje nutrilon melk. En ook al op die manier stamppotje aardappel gemaakt. En vandaag courgette met tomaat. 
Vind het vooral zelf leuk om te mixen en variëren. Maar wij eten bij letterlijk elke dag wel iets anders en bijna nooit hetzelfde. Kan Amy alvast wennen aan onze eetstijl?
Gister zat ze naar mijn thee glas te staren. Dus ff kijken hoe dat ging. Ze kon hem al goed vastpakken en heeft eruit gedronken? Grote meid. Ga haar 360 beker binnenkort introduceren.

Terug
Bovenaan