Baby’s geboren in september

Heftig bij sommigen om te lezen. snap dat je niet altijd wilt klagen, maar ook lekker als het er uit is toch :)
wij zijn terug van weekendje weg. De dagen waren super. Onze kleine is echt een waterrat dus het zwembad was een groot succes. Gisteren lekker in de dierentuin geweest, was ook heerlijk met een zonnetje.
De nachten waren een hel ? hij heeft heel de familie wakker gehouden... oeps... in het huisje zat een lamp op de bovenverdieping die aan ging met een bewegingssensor. Iedere x als meneer zijn speen kwijt was (wat nogal vaak is snachts), moest ik door die gang en schoot de lamp aan. Daar snapte hij natuurlijk niets van als ik de deur open deed haha hij dacht iedere keer dat hij uit bed mocht... Uiteindelijk maar bij ons op de slaapkamer gelegd. Maar ben niet meer gewend aan al die geluidjes enz. Heb geen oog dicht gedaan ?
hij heeft liggen schaterlachen toen we thuis kwamen vanavond. Hij vond het volgens mij heerlijk om weer in ons eigen huisje te zijn en zonder alle drukte om hem heen ?
Ook maar wat spul voor z'n tandjes gehaald. 3 flinke spuitluiers vandaag en het kwijl blijft maar uit z'n mond lopen. Ook eet hij niet zo goed als normaal. Hoop dat het tandje er snel door komt! 

oh en nog wat nieuws; hij pruttelt met z'n lippen terwijl hij fruit of groente eet en spettert alles vol; heeeeeeel fijn, niet dus ? 
het was me het weekendje wel... nu uitgeteld op de bank. Alles weer normaal en eigen; heerlijk! ?

Het zou wat zijn als we alleen maar de leuke fijne dingen zouden mogen delen. Vind het ergens ook wel fijn hoor dat wij niet de enige zijn die met wat hobbels het eerste jaar door (over) leven ? 
Hier ook nog wisselend. De ene dag gaat super maar de volgende dag en nacht kan het weer bal zijn. 
Van het weekend weer echt extreme huilbuien gehad. Heb maar eens een geluidsopname gemaakt voor vrienden en familie, die vrij vaak een blije zoete dame zien. 
Gister dagopname gehad in het ziekenhuis voor de koemelkallergie. Ze deed dat weer super goed én reageerde niet allergisch. Dus of dit was zonder koemelk of ze heeft geen allergie. Volgende week de 2e test dag nog even afwachten. 
Maar gisteravond maakte ik me alweer klaar voor een pittige nacht gezien een dag in een vreemde omgeving en een ander ritme.. wat denk je. Van 18u tot half8 geslapen. 1x een nachtvoeding om 2.30u. Beter natuurlijk, maar voor ons niet te volgen waar die ene keer dan de onrust en ongemak vandaan komt en de andere keer niet? 
Juffielies klinkt als een bewerkelijk maar ook wel gezellig weekend. Wel weer lekker om thuis te zijn met eigen ruimte en spullen ?

Net weer van de orthopeed en helaas moet ze de pavlik overdag met haar slaapjes nog aan en snachts ook.  zat al wel verbetering in van 40 naar 32 en 29 was het minimum, had gehoopt dat het alleen nog snachts moest, over 6 weken weer heen en hopelijk hoeft ze hem dan helemaal niet meer aan vind 12 weken met zo'n pavlik toch al best lang ?

Maar dat is toch ook goed nieuws? Als ze wakker is mag hij af toch? Dat is hier ook....maar merk dat het nog best een opgave is om m overdag met de slaapjes om te doen...vooral als hij net in de wagen in slaap is gevallen bijvoorbeeld...

Fijn dat er wel verbetering is! Hopelijk volgende keer er helemaal vanaf? Succes weer en kan me voorstellen dat je daar nu al op gehoopt had
Hier een ziek meisje. Prutoog, snotneus en hoesten en proesten. Vanmiddag op mijn schoot geslapen☺️ We hebben nu een ui op de kamer en neusspray en oogdruppels. En met afgekoeld gekookt water regelmatig haar oog schoonmaken. Ziet er wel echt zielig uit. Mja moest een keer van komen. Hopelijk gauw lente en weer wat meer vitamine D opdoen☀️
Oh en vandaag ook ff een benauwd momentje.. stukje pastinaak was blijkbaar niet goed gepureerd en ik had het niet goed gezien. Dat ging ff niet goed. Naar boven laten zitten en op haar rug geklopt en toen kwam het eruit incl braaksel... Pfff.....? Daarna nog wat hapjes gegeven om het positief af te sluiten. Voornamelijk voor mezelf?

Hi dames, sabine weer. Ik heb weer een vraag. Jimmy is 5 maanden en 3 weken oud. Hij wordt in een keer de afgelopen week snachts wakker voor een fles. Ik zit nu op het volgende schema: 

5 uur fles 200 cc
9 uur fles 200 cc
11  uur fruithap
14:30 fles 200 cc
18 groentenhap
20 220 cc papfles
we hebben tijden zonder de 5 uur fles gedaan. Maar nu heeft hij dus honger. Wat raden jullie aan? 

Terug
Bovenaan