Kan me voorstellen dat het een teleurstelling was dat de Pavlik nog overdag aan moet, je hoopt natuurlijk op het beste ? Maar fijn dat het in ieder geval effect heeft gehad! Nog even doorbijten dus voor jullie ?
Dat verslikken lijkt me ook eng, ik krijg al een lichte hartverzakking alle ze even kucht tijdens het eten ?
Vandaag was ze met papa in bad en zat haar vingertje ineens klem tussen de afvoerdop en de badrand. Aiii.. kan dat überhaupt?! Eerste keer dat ze zich echt pijn had gedaan. Ik was in de tuin aan het werk hoorde ik haar ineens brullen. Ik wilde niet gelijk naar binnen rennen omdat ik papa niet het gevoel wilde geven dat hij het niet kan, dus ik heb mezelf zo'n twee minuten beheerst en toen toch zo casual mogelijk naar binnen gegaan

Mijn man had het meest troost nodig ? Gelukkig is er niets aan de hand en was het snel weer goed.
Je weet dat dat soort dingen gaan gebeuren maar vond het toch wel even moeilijk dat ze zich bezeerd had... Oh oh, gaat dat wennen? ?
Sterkte mama's, ik hoop dat jullie zo vaak je hart luchten als je wilt!
Sabine, is misschien weer een fase? ? Wij hadden het een tijd geleden terug, wij hebben bedacht dat de dag niet voor 06:00uur begint. Dus als ze eerder wakker is krijgt ze een speentje, ondertussen gaat ze ook wel weer iets makkelijker slapen als ze vroeg wakker is en "het is nog nacht".