Jullie mogen altijd je hart luchten hier hoor, alleen maar goed om je verhaal kwijt te kunnen. En we leven allemaal mee geloof ik!
Al die pijntjes en verslikkingen, zo eng he. En dan te bedenken dat we nog veel meer mee gaan maken met onze kinderen, houd mijn hart vast 😉
Wij hebben net de prikjes weer overleefd. Ze deed het heel goed, ging gewoon weer lachen naar de verpleegkundige. Ze is wel wat weinig aangekomen en gegroeid. Buigt opeens af. Wat volgens de verpleegkundige niet per se erg is. Maar ik vind het toch geen fijn gevoel. Waren er meer kinderen die afgebogen zijn? Laatste meting was met 3 maand en nu is ze 5,5 maand. Weegt 6200 gram en is 63,7 cm. 3 cm gegroeid in 2,5 maand en maar 1 kilo aangekomen. Eerst was ze bovengemiddeld en nu dus net onder gemiddeld..
Ze adviseerde ons de laatste keer om al in flessen te minderen, dus ze krijgt sinds dat ze 4 maanden is nog maar 4 x 180, misschien dat het daardoor komt? Ik mocht wel meer hapjes gaan geven want ze eet goed. Dus nog een vraagje: wat zijn jullie meer gaan introduceren qua eten? Ik geef nu groentjehapje en soms fruithapje (ligt er aan of het uit komt haha).