Ja, hier ook eindelijk een roller!! Haha ik dacht dat het nooit meer zou gebeuren maar gisteren lukte het hem ineens ? was nog even zoeken hoe dat met dat armpje moest maar ook die kreeg hij mee en lag hij op zijn buik ? inderdaad, ieder kindje heeft zijn eigen tempo, maar mijn nichtje heeft ook een september baby en zij zit al bijna zelfstandig ? kan niet wachten tot hij in de kinderstoel kan! Nu geef ik hapjes in de wipstoel, wel vergrendeld, maar dat is erg laag en niet fijn voor mijn rug ? en ik weiger nu nog een babyset te kopen, trouwens de tripp trapp moet ik ook nog bestellen ?
Ik ben een week vrij, mijn man werkt thuis. Zal volgende week ook thuis moeten werken maar ik zie ertegen op.. je bent toch nog flink in de weer als je baby wakker is. Ik vind het fijn om geconcentreerd te werken, heb ook nooit muziek aan, dus dat gaat wel wennen zijn. Maar nu eerst vrij! Fijn met dit mooie weer ?
Beterschap aan iedereen die zich niet fit voelt, wij snotteren hier ook verder ?
Ik ben een week vrij, mijn man werkt thuis. Zal volgende week ook thuis moeten werken maar ik zie ertegen op.. je bent toch nog flink in de weer als je baby wakker is. Ik vind het fijn om geconcentreerd te werken, heb ook nooit muziek aan, dus dat gaat wel wennen zijn. Maar nu eerst vrij! Fijn met dit mooie weer ?
Beterschap aan iedereen die zich niet fit voelt, wij snotteren hier ook verder ?