Spannend Mamaf! Maar evrn iets gemist, waarvoor moet jullie kleintje onder narcose?
Leuk dat jullie zoontje nu rolt IrisK! Evt kun je de wipstoel ook op tafel zetten, wat fijner voor je rug!
Hoe gaat het bij jullie in de ziekenboeg Zazou?
Mariekesept: dat is waar.. sporters moeten wel een doel hebben. Kunnen ook erg chagarijnig worden wanneer hun regime doorbroken wordt! ?
Ook voor jullie spannend Minni! Al een test gehaald..? Uit eigen ervaring weet ik dat 2 wat korter op elkaar ook erg leuk en praktisch kan zijn. Ze hebben altijd veel aan elkaar gehad! Maar misschien is het loos alarm.
Dank dames voor jullie reacties op het laten vallen van de fles! Gaat hier eigenlijk ook vanzelf. Ik heb de fles van rond half 11/11 uur laten vallen en de andere flessen opgehoogd. Ze drinkt nu 4x 180cc 2-3 flessen daarvan gekolfde melk. Schema is nu:
0800 fles - 10:30u fruit - fles 12:00u - fles 16:00u - groente 17:30u - fles 19:30u (met wat speling her en der). Eten gaat als een malle! Ze lust tot nu toe alles en weet nu heel goed te happen en slikken. We zijn pas met 6 maanden begonnen en nu 1,5e week bezig. Mientjeee komt idd vanzelf. Als ze nog niet hoeft, hoeft ze niet en in de bv zit alles.
Heb trouwens zo heerlijk het sporten opgepakt! Nu ik ook iets minder vaak kolf zijn mijn borsten niet continu heel vol met melk. Het voelt dan ook heel natuurlijk dat er, doordat ik dat iets teruggeschroefd heb, eigenlijk vanzelf wat meer ruimte voor mezelf is gekomen op dat gebied. Mijn conditie niet eens al te ver 'weggezakt', viel me niet tegen. Oudste kids bij de kleine die sliep en man en ik paar km wezen rennen! ?? Ook erg fijn even 'samen'.
Fijne avond iedereen!