Baby’s geboren in september

Prikgelukseptember ik vind je helemaal geen zeikerd hoor. Bij ons waren alleen de eerste 4 maanden zo zwaar door wat bleek kma en reflux. Kan mij die periode nog heel goed herinneren en hoe zwaar dat was, laat staan als je dat al 6.5 maand hebt. Volgens mij doe je het hartstikke goed, ondanks dat het anders loopt dan je had voorgesteld. Ik hoop voor jullie dat er ook betere tijden aankomen want dit is natuurlijk slopend voor jullie. Misschien is het fijn om met andere mama's in contact te komen in je omgeving en dan samen te gaan wandelen ofzo zodat je ook je ei kwijt kunt?
Herkenbaar trouwens het wakker worden om 5 uur. Dat is hier nu ook al een tijdje zo. Eten gaat hier juist wat slechter. Meneertje heeft ontdekt dat hij zijn mond dicht kan houden. Maar voor een maïsfinger is hij wel te porren. Hier worden ook veel geluiden geproduceerd. Hij vindt het ook het allerleukste als iemand met zn hoofd boven hem hangt om te kletsen en te lachen :)
MamaF Jeetje dat lijkt mij wel spannend. Hoop voor jullie op een goede uitslag!
ZazouSept Hopelijk knapt jullie kindje snel weer op! Wat erg he dat er dan zo gehamsterd wordt dat je in eerste instantie niet 2 doosjes zetpillen kan kopen. Gelukkig is het toch goed gekomen.

Hoi prikgeluk, ik vraag me eigenlijk al vanaf het begin af of het pril geluk is of prikgeluk ;). Natuurlijk moet je je hart blijven luchten. Maar ik snap ook dat het soms ook een beetje over onbenullige dingen gaat voor jou gevoel. Hopelijk haal je er her en der toch eens een leuke tip of idee uit. Toen ik met de kleine ging babyfloaten vertelde die dame daar dat er ook veel mensen met huilbabys komen en dat het voor sommigen heel goed werkt. Wel fijn dat het eten zo goed gaat! Dat geeft een beetje structuur aan je dag en je hebt ook nog wat succesmomentjes. Als het eten niet lukt is dat (nog) een grote zorg!! Hou je haaks!

Zazou nou dat is toch hilarisch. Het moet prilgeluk zijn. Nooit gezien dat er prik stond. Zal toentertijd de autocorrect zijn geweest want die letters zitten niet bij elkaar. Zie nu ook pas dat mensen antwoorden met prikgeluk. Thnx, heb het aangepast. 

He.. dacht toch altijd Prilgeluk te hebben gelezen! Stond het er nu daadwerkelijk al die tijd met een 'k'..?
Het moet echt een zware tijd zijn, hopelijk komt er steeds wat meer rust en misschien verandert het wanneer hij gaat kruipen en lopen. Het is helaas allemaal invullen en afwachten.. Schrijf hier maar lekker van je af. Het is helaas zo dat je niet altijd weet hoe iets echt voelt totdat je het zelf meemaakt (even terug te komen op de reactie van vriendinnen). Dit maakt mij zelf ook weer nederig, want dat is op allerlei situaties van toepassing. Niet te snel oordelen maakt het met en naast elkaar een wat fijnere wereld in de moeilijke dingen.

Hahaha ja het stond er altijd zo. Ik twijfelde altijd of het inderdaad een autocorrectfoutje was of dat je het bewust zo gedaan had omdat je misschien hormonen had moeten spuiten ofzo ?. Grappig dat je daar al die tijd (en veel anderen met jou) overheen hebt gelezen. ☺️ Ik wens jullie een fijne zonnige zondag allemaal!

Haha ik heb ook altijd gewoon pril gelezen. Maar zeker gewoon van je afschrijven hoor! Van te voren kan je niet bedenken hoeveel zorgen en stress een kleintje mee kan brengen. En daarnaast ook gelukkig heel veel liefde. Ik lig nog steeds elke avond om half 7 met de kleine op bed. Hou geen sociaal leven meer over maar zo pak ik iig genoeg uurtjes slaap. Maar hoop ook wel dat dit niet voor eeuwig is. Vandaag bij het cb het nog maar eens aangekaart en we gaan nu pepti proberen om te kijken of ze toch geen last van koemelkallergie heeft. Ben benieuwd of het verschil gaat maken.

Verder vandaag de uitslag van de scan gehad en ze hebben geen afwijkingen in de hersenen kunnen vinden. Helemaal blij? ze moest idd onder narcose zodat ze stil bleef liggen tijdens de scan. De kans is dus steeds kleiner dat ze het phaces-syndroom heeft?

Prilgelukseptember Ik begrijp je helemaal! Hier was het de eerste vier maand een ware hel. Niets was goed. Hysterisch krijsen. Gelukkig sliep hij snachts nog 3 uurtjes achter elkaar anders had ik nu een postnatale depressie(zat op het randje). Toen op eigen initiatief neocate gaan gebruiken en na 3 weken was het een blij kind(niet rustig want het is me er wel een!). Nu komt hij meestal nog maar 2x per nacht al is het soms wel onrustiger dan andere dagen.
Weet je zeker dat er niets aan de hand is? 
Ik noem maar wat....reflux? Koemelk? Fructose intolerantie? Lactose? Hyper sensitief(alleen in zwart kleden en kamer rustige kleuren?), 

Terug
Bovenaan