Prikgelukseptember ik vind je helemaal geen zeikerd hoor. Bij ons waren alleen de eerste 4 maanden zo zwaar door wat bleek kma en reflux. Kan mij die periode nog heel goed herinneren en hoe zwaar dat was, laat staan als je dat al 6.5 maand hebt. Volgens mij doe je het hartstikke goed, ondanks dat het anders loopt dan je had voorgesteld. Ik hoop voor jullie dat er ook betere tijden aankomen want dit is natuurlijk slopend voor jullie. Misschien is het fijn om met andere mama's in contact te komen in je omgeving en dan samen te gaan wandelen ofzo zodat je ook je ei kwijt kunt?
Herkenbaar trouwens het wakker worden om 5 uur. Dat is hier nu ook al een tijdje zo. Eten gaat hier juist wat slechter. Meneertje heeft ontdekt dat hij zijn mond dicht kan houden. Maar voor een maïsfinger is hij wel te porren. Hier worden ook veel geluiden geproduceerd. Hij vindt het ook het allerleukste als iemand met zn hoofd boven hem hangt om te kletsen en te lachen
MamaF Jeetje dat lijkt mij wel spannend. Hoop voor jullie op een goede uitslag!
ZazouSept Hopelijk knapt jullie kindje snel weer op! Wat erg he dat er dan zo gehamsterd wordt dat je in eerste instantie niet 2 doosjes zetpillen kan kopen. Gelukkig is het toch goed gekomen.
Herkenbaar trouwens het wakker worden om 5 uur. Dat is hier nu ook al een tijdje zo. Eten gaat hier juist wat slechter. Meneertje heeft ontdekt dat hij zijn mond dicht kan houden. Maar voor een maïsfinger is hij wel te porren. Hier worden ook veel geluiden geproduceerd. Hij vindt het ook het allerleukste als iemand met zn hoofd boven hem hangt om te kletsen en te lachen
MamaF Jeetje dat lijkt mij wel spannend. Hoop voor jullie op een goede uitslag!
ZazouSept Hopelijk knapt jullie kindje snel weer op! Wat erg he dat er dan zo gehamsterd wordt dat je in eerste instantie niet 2 doosjes zetpillen kan kopen. Gelukkig is het toch goed gekomen.