Baby’s geboren in september

liesforum hier valt het erg zwaar! Man werkt gewoon buiten de deur. Ik moet 24/7 mama zijn en nog tussendoor 24 uur werken en dan denk je ik ga veel in de avond doen, nee, nee. Overal onwijs veel vergaderingen want alles moet nu via Skype. Geloof me ontzettend stressvol met zo'n kleintje om je heen. 

Daarnaast zijn de nachten hier echt waardeloos voor me gevoel komt dit nooit meer goed zucht. Voornamelijk ook door het afbouwen van het inbakeren, maar buiten dat om zijn de nachten nooit goed geweest. Ook wel weer veel verdriet heeft ze, maar ook bloed gespuugd vorige week dus de slokdarm lijkt ook weer beschadigd door al het slijm. Verkoudheid duurt al 6 weken voornamelijk slijm. Geen dichte neus oid. Nog gouden tips? 
Verder lijkt ze ook gefrustreerd heel veel willen doen wat niet lukt haha. Soms als ik even in de keuken sta kom ik bij haar en dan is ze weer op hele andere plek door het omrollen continu. Heel grappig! 
Genieten jullie ook zo van het zonnetje? Gister zat ik heerlijk zonder jas even buiten. Jeetje wat knapt een mens daar van op! 

@Anemoontje Wellicht eens de groep Koemelkallergie op fb raadplegen. Van wat ik lees, heeft het veel kenmerken met koemelkallergie..dan zijn kindjes vaak ook 'verkouden' met veel slijm en bloed bij spugen enz. Mijn zoontje was ook altijd verkouden zonder verkouden te zijn. En nu met neocate niks meer aan de hand. Mocht je al eens wat hebbem geprobeerd, dan zou ik neocate proberen icm gelilact voor het indikken. Hier van super gefrusteerde ongelukkige baby naar een blij ei!

Goeie vraag hoe het gaat met thuiswerken, nou ik vind het knap lastig. Inderdaad video bellen en alles telefonisch. Niks praktisch voor mensen kunnen regelen omdat alles plat ligt. Mijn beroepsgroep sociaal werk is uiteindelijk wel toegevoegd aan de lijst cruciale beroepen maar onze man is ook al weken verkouden. Een wij zelf ook al 3 weken. Daarnaast vindt ik het ook een eng idee dat hij het daar zou kunnen oplopen en dan meeneemt naar huis. Het is tijdens een video vergadering lastig als hij in de kamer ernaast ligt te roepen om aandacht ? gelukkig heeft mij man een meer administratief beroep dus kan hij wat makkelijker weglopen. 
Verder zijn we bijna door de sprong heen, wel een lastig staartje waar we nu mee zitten. Moeilijk in slaap komen, korte slaapjes, veel gemopper ? en ik dacht vandaag tandjes poep te zien en vooral ruiken ? dat helpt ook niet echt.
Succes allemaal in deze rare tijd! 

Memnoah echt nooit aangedacht. Hebben neocate geprobeerd maar dit vond ze echt niet te drinken. Dus ik ben nooit verder gekomen dan drie kwart neocate en gewone voeding, maar nu jij dat opnoemt ik denk dat ik zo'n 6 weken zolang de verkoudheid duurt wel ben gestopt en snel afgebouwd had. Zal het? Bijna de moeite om weer wat te gaan proberen vraag me alleen af of dat het kan zijn als je niet 100% bent overgegaan op neocate?

Pff thuis werken valt mij ook zwaar. Begrijp jullie helemaal anemoontje en irisk. Mijn man is nog aan het werk en ik probeer mn 26 uur thuis te werken, waarvan zo'n 3 uurtjes buitenhuis om voor opvang te zorgen voor kinderen van ouders met een vitaal beroep.
Die andere 23 uur heb ik echt continu het gevoel dat ik in een spagaat zit; of ik doe mijn kind te kort, of ik doe mijn werk te kort. O en daarnaast doe ik ook nog mezelf te kort omdat ik van hot naar her ren ? Heb nog geen balans gevonden.. morgen nog een dag werken en dan volgende week nieuwe ronde, nieuwe kansen. 

Hier gaat het werken redelijk thuis. Mijn moet voor zijn werk echt van huis en ik werk nu alle uren thuis. Ik werk ook in een cruciaal beroep dus hij mag naar de opvang, maar daar willen we zo weinig mogelijk gebruik van maken. Hij gaat nu een halve dag per week. Het is wel lastig allemaal zo om thuis te werken.
Anemoontje ik heb eerder wel veel herkent in jouw situatie en ons zoontje heeft ook kma. Misschien dus toch het proberen? Bij ons toen ook van frustratie, huilen, overstrekken, niet willen slapen naar een blij ei die vrij makkelijk is nu. 

Majom: ik heb het geprobeerd hoor onder begeleiding van een hele lieve diëtiste in het ziekenhuis, maar uiteindelijk ben ik nooit verder gekomen dan drie kwart neocate en toen was ze rustig om het maar zo te zeggen! Maar nu met dat slijm etc en dat hoesten ervan is dr slokdarm weer gaan bloeden. Dat was namelijk na afbouwen neocate gewoon goed gegaan allemaal. Ik ga gewoon weer eens half om half doen want daar deed ze het best goed op:) 

Dames hebben jullie al nagedacht ober de klok die vooruit gaat.
Ik twijfel een beetje hoe dit aan te pakken. Meestal wordt ze rond half zeven zeven uur wakker met mazzel nieuwe tijd is half acht acht uur, maar acht uur is voor de eerste fles wel een beetje laat en al helemaal als er weer gewerkt moet worden, maae om haar nou zes uur oude tijd wakker te maken omdat het dan zeven uur is lijkt mij ook niet echt gepast?

Terug
Bovenaan