Juffielies, herkenbaar!! Er wordt hier ook ineens wat af gemopperd sinds een paar dagen. Hopelijk hebben we snel weer zonnetjes in huis ?
Zazousept, lastig zo'n moordmachine in huis

Ik wist eerlijk gezegd niet dat ook aanraking met je huid al een ernstige reactie kan opleveren, lijkt me pittig hoor! Spannend van je schoonvader, hopelijk gaat het de kant op van herstel. Hier iedereen nog gezond.
MariekeSep, leuk dat jullie er weer voor gaan! Ik hoop dat het snel raak is ✨ Wij hebben het er over gehad en wij wachten nog even tot onze dochter 1 jaar oud is. En dan stellen we eventueel het verhuizen nog maar weer even uit ?
Mientjeee, wat voor rauwkost geef jij? Ik geef af en toe een komkommer om op te sabbelen maar niet dat ze het op eet ofzo ? Ik volg geen methode maar ik merk wel dat als ik het haar zelf laat doen, ze een stuk beter eet. Maar dat is dan voornamelijk stukjes brood. De lepel laat ze gelukkig met rust. Ze mept hem alleen uit mijn handen als ze genoeg heeft, dat gaat vrij abrupt, dus ik zit regelmatig onder de groenteprut. ?
Kusjem ik kan ook zo genieten van de ontwikkelingen hier! Ons meisje rolt op dit moment heel soepel door de kamer, ze lijkt soms wel vloeistof, haha. Heel af en toe duwt ze ook haar billen omhoog als ze op haar buik ligt, maar het lijkt alsof ze op dit moment meer kracht in haar benen heeft dan haar armen. ☺️
Zwaaien jullie baby's ook met hun beentjes omhoog en dan neer laten vallen op de grond? Dat gaat er soms zo hard aan toe! Als haar beentjes per ongeluk op mij landen dan is dat beest pijnlijk, haha. Maar zo schattig.