Hoi meiden,
Wat leuk om al die vooruitgang bij de kleintjes te lezen! Wij zijn een van de laatsten dus meestal kunnen we het een paar weken later verwachten. Hier maakt ze ook geluidjes. Het klinkt alsof ze elke keer "Eten zegt. Erg grappig!
@zazou fijn dat ze weer op lijken te knappen. Spannend hoor.
@prilgelukseptemer, heftig hoor! Ik hoop dat jullie gauw weer ergens terecht kunnen. Hoe gaan de nachten bij jou?
Ik stond vanmorgen bijna in de apotheek te huilen omdat de mevrouw achter de balie wat liefs zei, dus toch maar even van me afschrijven hier en daarna weer door

Kleine drinkt al een maand slecht, tussen de 400/500 cc per dag. Zijn over gegaan naar voeding voor koemelkallergie. Leek even wat rust te geven, maar dat duurde kort. Nu nutramigen, maar heeft weinig effect. Sinds vorige week ook omeprazol tegen reflux. Spugen en constant slikken was gelijk ook een stuk minder en daardoor leek ze 's nachts ook rustig. Dit lijkt sinds 2 dagen ook niet meer te werken en de nachten worden weer onrustig. Overdag slaapt ze hier ook halve uurtjes. Kan de klok erop gelijk zetten en haar ogen gaan weer open. 'S middags laat ik haar op mijn arm slapen en dan pakt de onder dwang soms wat langer. De eerste 2 uur in de nacht is het constant draaien en wordt ze weer wakker. Daarna hebben we een goede nacht als ze blokken van 3 uur slaap maakt. Maar soms wordt ze ook elk uur wakker.
Merk dat ik het best intensief vind allemaal. En vraag me vaak af waar ik goed aan doe. Elke keer wisselen van voeding lijkt me niet fijn voor haar buik, maar wat als ze nou toch last blijft houden. Zelfde voor de refluxmedicatie, leek even beter te gaan, dus het helpt haar waarschijnlijk wel. Ophogen is een optie, maar de slikt nu al 21 ml per dag aan medicatie. Vind het ook wel weer heftig voor zo'n klein lijfje. Gelukkig denkt onze huisarts goed mee, maar je weet gewoon niet waar je goed aan doet.
Hetzelfde geldt voor het slapen. Dit kan ze niet zelfstandig. Misschien toch maar een slaaptraining. Maar aan de anderen kant vind ik dat ook weer zielig omdat ze misschien toch pijn heeft.
Lastige keuzes allemaal. Had van te voren niet gedacht dat zelfs basisdingen zoals slapen en drinken zo veel zorgen konden geven.
Zo dat is er uit

nu maar weer lekker een boekje lezen met de kleine op mn arm. Heb veel tijd om te lezen zo, dus dat is weer een voordeel!
Liefs