Mama F het is heftig he, als het zo anders gaat dan gehoopt of verwacht. Slapen gaat hier snachts wel goed. Over het algemeen van 18.30 tot 05.30 a 06.00. Die blokken van max 3 lijken me zo heftig voor je!
Overdag zijn het hier ook halve uurtjes (wel in bed, op de arm slapen kan hij niet). Soms slaapt hij sochtends ineens 1,5 uur. Onze slaapcoach adviseerde ons hem na 45 minuten wakker te maken om voldoende 'slaapschuld' te bewaren voor een goede middag dut. Dit werkt helaas niet. Of hij s ochtends nu 30, 45 of 90 minuten slaapt, smiddags slaapt hij maar een half uur. Dus we laten hem liggen s ochtends, pakt hij in ieder geval iets aan slaap.
Waar ik er in het begin af en toe gek van werd dat ik continu als matras fungeerde, baal ik nu soms dat hij nooit meer op mij slaapt. Hij heeft daar echt geen rust voor.
Nu inderdaad hopen dat we snel terecht kunnen in het ziekenhuis. Een andere mama met een kindje met dezelfde aandoening als mijn zoontje in combinatie met slecht slapen is heel tevreden over de zorg in het Wilhelmina Kinderziekenhuis. Dus fingers crossed.