Hier ook 2 slaapjes overdag nu: ochtend en middag, meestal 2x1.5 uur slaapt ze dan. Bij ons is het vaak 2-3-3, merk dat ze 's ochtends na 2 uur vaak echt weer moe is en gaat dan ook snel slapen. Is dan best uitgerust daarna en houdt dan zo'n 3 uur vol, net als na haar middagslaapje. Om 19.00u leggen we haar dan op bed en dan slaapt ze meestal binnen een kwartiertje. Is vaak eerst nog even aan het brabbelen en kletsen met haar knuffeltje?? Vaak wordt ze nog wel rond 22 uur wakker en dan voed ik haar nog (borstvoeding) en dan slaapt ze door tot 5/6/7 uur (wisselt per dag), dan voed ik haar en als ze 5/6 uur wakker is, leg ik haar altijd wel terug en slaapt ze tot uur of 8 (als ik vrij ben. Kan ik zelf ook nog even wat uurtjes pakken?). Werkt prima allemaal hier.
IrisK Mevrouw hier doet ook continu pogingen tot tijgeren, maar komt nog niet vooruit. Draait nu ook nog vooral rondjes? ze verplaatst zich nu al rollende door de kamer haha. Hier qua borstvoeding nog steeds 6-7x alleen bv.. dus kan je geen tips geven.