Baby’s geboren in september

Mogen ze al yoghurt? Ik dacht dat zuivel pas vanaf 1 jaar was. Zou op zich wel fijn zijn want ik zit een beetje te prutsen met een tussendoortje voor de middag. 
Ik schrok wel van de mededeling dat thuiswerken blijft t/m september in ieder geval. Dus hier maar weer opnieuw gesprek met man gehad hoe we dat gaan doen. Nu loopt werk en privé heel erg door elkaar en dat is prima voor even, maar niet voor de rest van het jaar ? 
Wij zijn hier op zoek naar een ouderparticipatie crèche met plek, lijkt ons superleuk om samen met andere ouders te doen en is goed te combineren met mijn werk. Jammer dat je geen nieuwe meer mag beginnen hè? Anders zou ik dat gelijk doen :)
Prilgeluk, ach z'n wallen! Wat sneu...
Wel een goeie om alvast te oefenen met stoeltje te fietsen, had ik niet bij stil gestaan dat dat wennen is.
Zazousept, haha, dat vacuümzuigen levert vast aparte geluiden op? Wij hebben de box en bed omlaag gezet en hier gooit ze nu met grote kracht weer die beentjes erop zodat de bodem rammelt, gieren van het lachen! Beurt-gedrag had ik nog niet van gehoord maar dat trommelen op dingen wordt hier ook gewaardeerd. 
Goed weekend iedereen! Maandag alle baby's weer naar het kdv ?

Minni, Je moet inderdaad voorzichtig zijn met zuivel, vooral met melk. Ik begreep dat een beetje Griekse yoghurt of kwark oid wel af en toe mag vanaf een maand of 7.

Prilgeluk was er maar iets wat ik, en zo voelen anderen zich vast ook, voor jullie kon doen. Ik hoop dat jullie toch nog die ziekenhuis opname krijgen, of iets! om de situatie te onderzoeken. Wat is het toch met jullie kleintje? ? heb een beetje een emo dag maar je bericht raakt me echt. Heb vertrouwen in je kindje want ik vind het nogal wat dat ze gaan slingeren met woorden als syndroom.. dat schrik ik van, ik kan me niet voorstellen hoe dat is om de horen. En natuurlijk een leven met een kleintje met syndroom is ook prachtig maar jeetje. Heftig. Je doet het fantastisch, laat je helpen waar het kan ??

Hoe gaat het met alle kindjes op het kdv? Mijn man moest onze kleine om 15.30 ophalen omdat hij alleen maar aan het huilen was ? de dag begon overigens wel goed en jij had vanochtend ook nog lekker geslapen daar ? maar hij moest dus wel weer erg wennen. Hij ligt nu sinds 16.30 te slapen ? 

Bij ons was het ook erg wennen. Ik was zelf vroeg klaar met werken, dus kon haar rond 3 ophalen. Veel gemopperd en weinig geslapen, dus we hopen dat het volgende week weer beter gaat:)

Terug
Bovenaan