Baby’s geboren in september

@eefje wat leuk dat ze kruipt! Wat wordt haar wereld dan groter. Snap dat je als trotse mama soms gewoon een foto zou willen delen.
@prilgelukseptember ach arme jongen dat hij zulke erge wallen heeft. Fijn dat jij vanaf deze week wat meer rust krijgt overdag, kan mij voorstellen dat je dat echt nodig hebt. Hopelijk mogen de onderzoeken snel opgestart worden. 
@irisk ah het is ook wennen na 2 maanden lekker bij papa en mama. Ik heb ons meisje net weggebracht. Ze begon te huilen. Merk echt dat eenkennigheid begint, want ze vond nieuwe mensen altijd juist interessant. Ben dus ook heel benieuwd hoe vandaag gaat. Ik moest serieus bijna huilen toen ik weg liep, toch wel even moeilijk. Terwijl ik het ook lekker vindt om vandaag even wat extra rust te hebben en meer op werk kan focussen. 
Hoe was jullie eerste moederdag? Ik moet er achteraf wel beetje om lachen, want ik had dus echt zin in moederdag. Zag het helemaal voor mij romantisch met zijn 3en in bed. Dat moment duurde 1 minuut want ons meisje had op moederdag een huildagje :p 

Liesforum Kruipen nog niet doorgezet, ze stond vandaag wel op knieën bij een grote bloempot.. ?
Moederdag..? Wat is dat..? ? Denk niet dat het op de kalender stond hier in huize....
Hier vanochtend weer voor het eerst naar de creche geweest. Hier ook wennen hoor! Zre heeft geen bewuste herinnering aan de eerste tijd op de creche denk ik.. Er konden de hele ochtend twee lachjes vanaf hoorde ik vd leidsters, voor de rest is alles en iedereen van voor tot achter 'door de scan' gegaan.. ?Haha.. ik zie die scherpe analyserende oogjes al voor me.. Het begon zowiezo al meteen goed. Ik ging door een deur waar je blijkbaar niet meer door mocht, had een handenwaspunt (buiten voor het hek) gemist.. oeps.
Ze slaapt nog wel steeds onrustig. Ligt al 2 weken (sind ze ziek is geweest en de verlatingsangst begon) tussen ons in bed in de nacht. Ze lijkt lichter te slapen en gaat wel lief slapen, maar wordt altijd ergens tussen 23:00-23:45u wakker en wil dan niet meer dat je weggaat. Nu blijf ik naast het bedje en ik merk dat haar dat een veilig gevoel geeft. Als ze weer met haar tutje (popje) over haar gezicht begint te aaien sluip ik langzaam op handen en knieën achteruit. Als ze dan nog een keer kijkt ziet ze mij en is het goed en gaat ze steeds verder richting in slaap vallen toe. Ik sluip weer verder tot ik de kamer uit ben. En nu is ze gaan slapen.. jeuh! Kan ik weer even tegen mijn man aanliggen.. ? En niet in halve waakstand dat er iets gebeurt met een baby naast je.
Ik dacht laat ik even het forum checken. Maar nu ga ik dan toch echt slapen.. ?

Haha hier ook een romantischer beeld van Moederdag dan het was,.. maar goed een ontbijt en koffie op bed smaakt ook prima als je er zelf op gehint hebt haha. En eerlijk is eerlijk,.. ik geniet zo van mijn ventje,.. ik vind het eigenlijk elke dag Moederdag! 

Hier ook een geweldige Moederdag gehad haha, hij was het vergeten. Dat terwijl hij zelfs iets van de opvang had gehad thuis om te maken met Siem (as if.. maar goed ze proberen ook wat ;-)). Ik hecht niet zo'n waarde aan die dag maar het had leuk geweest als mijn vriend dat even had gemaakt maar het zit nog altijd in een dichte envelop haha. Zeg maar doei tegen Vaderdag ;-).
Afgelopen maandag en vandaag weer naar de opvang. Alles ging prima maar uiteraard was het weer feest dus slapen overdag is meteen weer moeizamer. Wel jammer want we hadden eindelijk een ritme. Hij vindt het met alle kinderen veel te interessant volgens mij en wil gewoon dan niets missen. Gelukkig gaan de nachten hier goed.
Nog even een nieuwtje... ik ben zwanger :)! Iets sneller dan gepland maar evengoed heel erg gelukkig en super dankbaar dat het is gelukt (ik weet dat dit zeker niet voor iedereen vanzelfsprekend is). Het is nog mega pril (net aan 4 weken) dus we vertellen het voorlopig nog niet maar aangezien dit toch een anoniem forum is vond ik dat ik hier wel mocht delen ;-)!

Wauw gefeliciteerd Mariekeseptember? wat een mooi nieuws. Dat is inderdaad ook een moederdagcadeautje. En fijn dat je het hier ook kwijt kan dit geheimpje ☺️ Hoe voel je je?
Wij hebben hetzelfde wat jij omschrijft, heel het slaapritme overdag ligt overhoopt bij de kinderopvang. Ook doordat ze overal bij wil zijn. Vandaag was ze weer een lachebekkie volgens de leidster, gister iets minder ;) en slapen ho maar. Ik heb haar net gewoon half uurtje eerder op bed gelegd! 

Terug
Bovenaan