Die van ons is ook 9.5 kilo ? Heb al het idee dat ze relatief iets minder dikke beentjes heeft nu ze wat meer aan het tijgeren is enzo.
Zolang je gezond eten geeft komt het vast goed! Baby's mogen ook gewoon een beetje chubby te zijn

Die van ons eet al echt met de pot mee, ook een alleseter, ben ik blij mee, al weet ik dat ik er niets bijzonders aan gedaan heb en dat we gewoon boffen! Ik vind het leuk dat ik echt lekker voor haar kan koken.
Hoewel ik laatst een gegrilde paprika gaf dat was het eerste dat ze echt niet lekker vond. Ze at het wel op, maar met een zuur gezichtje :')
Ik denk ook dat het misschien nog even afwachten is wat betreft het slechte eten... Gewoon blijven aanbieden? Eerst alleen groente en fruit blijven proberen, dat is toch het makkelijkst te verteren (volgens mij).
Vandaag had ons meisje zichzelf ineens zelfstandig tot zit geduwd! Ik heb het niet gezien dus weet nog niet hoe het gaat haha. Zag er zo schattig uit, zo trots dat ze was! Het bleef helaas maar bij 1 keer. Misschien duurt het weer een paar weken voor het nog eens gebeurt

Maaike, ik heb 1 laagje minder aan gedaan nu. Romper lange mouw + 1 slaapzak (die van ons bestaat uit twee delen).
Mientjeee, lekker vakantie! Wij gaan over een maand in eigen land