Baby’s geboren in september

Septmamatobe, hier ook herkenbaar. Naar de bevalling ongeveer 4 dagen veel bloed verloren daarna "bijna" niks meer. Nu naar 2 weken heel veel slijm met iets bloedverlies, denk dat het mijn eerst menstruatie is, hiervoor nooit gehad alleen door pil gebruik. 

Hoi allemaal,
het is een groepsapp voor de mama’s die baby hebben gekregen in Semptenber. Er zitten nu 4 leden in. Zijn ee nog meer mama’s die het leuk vinden ok via WhatsApp groep te chatten(ervaring delen, vragen stellen etc)
mocht je het leuk vinden, stuur je 06 nummer naar de email: mimi19901211@hotmail.com
groetjes

Goedemorgen!
zo dat was me een dagje gister zeg, met de bruiloft! Gelukkig is alles goed gegaan met zowel mij als de kleine. Ze was zo hongerig toen ik thuis kwam om half 9 der ze gedronken heeft aan de borst en net om half 7 pas wakker werd. Heb haar vannachtnom 4u nog geprobeerd wakker te maken maar dat lukte niet eens. Stond zelf wel echt op klappen dus maar even boven de wasbak een beetje melk eruit gekolfd met de hand.
Hoe doen jullie dat qua borstvoeding en als he kindje ineens een nacht doorslaapt?

Hallo Allemaal,
Ik was tijdens de zwangerschap vrij actief met reageren maar merk dat ik er weinig tijd meer voor heb (gemaakt) sinds de kleine er is ;)

Maandag is ons ventje 4 weken oud. Ik vind de tijd zo snel gaan! Al lijkt het ook wel weer lang geleden dat ik zwanger was. Hij is echt op de omslag van zomer naar herfst geboren. Als ik aan mijn verlof denk was het echt nog zomer,.. ik ging op mijn slippertjes naar het ziekenhuis en tijdens mijn kraamweek hoorde ik alleen maar regen tegen de ramen tikken! 

We gaan donderdag voor het eerst naar het consultatiebureau. Ik ben benieuwd hoe hij gegroeid is. Ik geef volledig borstvoeding dus geen idee hoeveel erin gaat maar volgens mij groeit hij flink. Hij had vandaag het pakje aan waarin hij uit het ziekenhuis naar huis kwam maar dat was echt de laatste keer want het wordt echt te klein! 

Ik moet zeggen dat ik de borstvoeding mooi en pittig tegelijk vind. Fijn om hem dit te kunnen geven maar ik heb af en toe het gevoel alsof mijn borsten of tepels eraf zouden kunnen vallen ?
Hoe gaat het herstel bij jullie na de bevalling? En bij de andere keizersnede-mamma's?

Zazousept: ja de tijd gaat snel. Al is die van mij morgen 2 weken. Ik herken veel van je borstvoedingsverhaal. Ik zag het me rooskleuriger voor, op mijn tepels zitten kloofjes en dat doet ondanks de tepelhoedjes zeer. 
Ik heb in de 2e week een terugslag van de pijn van de keizersnede gekregen. Uiteindelijk hierdoor verlenging van de kraamzorg gehad en een week diclofenac. Sinds een paar dagen gaat het weer de goede kant op. Gisteren voor het eerst buiten geweest met de kleine. Zo fijn. 

Iemand tips qua voeding?
onze meid is 4300 gram gok ik en 4,5 week oud. 
kreeg om 22:00 de fles kwam 01:20 (vaak iets later) daarna 04:20 en toen 07:00. ze dronk dus alle keren 100 ml weg terwijl er best kort tijd tussen de laatste flessen zit. Is ze dan gewoon niet verzadigd geweest? Want ik weet dat ze langer kan slapen. Moet ik ophogen? Heb geprobeerd te rekken met een speen maarja honger is honger.. 
ohja en ik heb ineens sinds gister pijn aan me buik ban de keizersnede niks geks gedaan. Baal ontzettend vannacht weer pijnlijk met opstaan. Hoopte de goede kant op te gaan. Het is dus niet de wond maar de huid erboven! 

Mbt de keizersnede; ik heb afgelopen vrijdag controle gehad en de gynaecoloog gaf aan dat het zeker een halfjaar tot jaar overgevoelig kan blijven! 
ik ben nu bijna 7 weken verder en het blijft "raar" voelen maar pijnlijk is het niet meer. Ik heb soms nou juist heel gevoelig en soms nou juist een totaal niet gevoelige buik (echt geen gevoel in m'n buik). Anemoontje ik heb 2 weken geleden ook echt even een paar dagen pijn gehad. Misschien toch iets te veel gedaan? Ik voelde ook steken in de huid aan de zijkant en erboven (denk van binnen nog niet geheeld). Geef het echt minstens 6 weken de tijd en daarna zoals hierboven zal het ook niet meteen weg zijn, gevoelig blijft het dus nog wel even! 

Mbt de fles zou ik gewoon eens ophogen en kijken wat jullie kleine doet. Gewoon proberen en pakt ze het niet zou ik het weer terugdraaien. 

Terug
Bovenaan