Pittig Liesforum, wat kan dat zoeken zijn he..
Ja, die eerste weken (en andere fasen) kunnen pittig zijn. Als al moeder (van 2, nu 3) zijnde voelde ik me op het andere forum niet geroepen om te 'waarschuwen' voor minder roze wolken. Iedereen moet toch zelf ontdekken hoe het zal gaan, het is zo persoonlijk...
Wij zijn vanavond aan het experimenteren en hebben de laatste voeding van 23:00u geschrapt (tot nu toe 6 voedingen per dag). Kleine dame lag heel diep te slapen en het voelde als pesten om haar wakker te maken. We gaan kijken of ze nu toch weer komt om uur of 4 of toch doorslaapt tot 07:00 uur zoals 'normaal'. Overweging zou kunnen zijn om voeding overdag dan op te hogen, maar zie ik niet zo zitten, want ze drinkt 120-130cc, maar geeft de laatste week soms ook wel het nodige terug (soms uur-anderhalf uur na de voeding nog terwijl ik haar vrij lang na het voeden omhoog houd voor boertjes etc) en enkel keertje blijft het bij 100cc. Dus wie weet is het juist in balans bij laatste voeding schrappen en krijgt ze met 120 cc voldoende binnen en geeft ze niet meer zoveel terug? Zeer benieuwd hoe het zal gaan qua slaap en wat ze dan morgen overdag drinkt!
Net was ze toch even een momentje heel wakker. Net toen we haar van box naar boven wilden brengen gaf ze wat op en moest haar romper verschoond worden. Met verschonen werd ze wakker. Gauw met speentje in de wieg gelegd en lamp uit.. ohoh.. ?
Daarom ga ik nu maar beneden kolven om niet teveel lawaai te maken. Daar ben ik zowiezo al laat mee, normaliter doe ik dat om 23:45u voor het laatst. Maar einde vd middag liep alles anders, met lekkage in de wc.. monteur.. alles opruimen.. dweilen.. later boodschappen doen, voeden, koken, eten en daardoor schoof er even wat op en loop dus iets uit. Ik moet zeggen dat ik het kolven wel wat zwaarder vind dan de vorige 2x. Komt mn vanwege de activiteiten en school vd oudsten waarvoor ik redelijk veel 'on the move' ben. Vraagt behoorlijk wat planning.
Nou.. weer heel verhaal.. welterusten!