Leuk om al die verschillende dingen qua eten bij iedereen te lezen!
ZazouSept ja soms is het echt een beetje puzzelen he! Herken ik wel. Ik geef nog 6 voedingen per dag. Ik geef het vaste voedsel eigenlijk altijd nog direct (tot max een uur) na de borstvoeding, zodat ze altijd genoeg bv krijgt per dag. Alles wat ze daarnaast dan binnen krijgt aan vast voedsel, is mooi meegenomen. Begint nu langzaamaan wat grotere hoeveelheden te worden en zie haar nu steeds meer genieten van eten. Fruit, brood, rauwkost gaat er heel goed in. Groente matig, maar wel steeds beter.
Ja super goed toch tot 9 maanden! Hoe lang moet je dan nu nog..? (Weet even niet wanneer je zoontje is geboren?) Red je dat denk je niet-kolven op werk? Met stuwing etc. Ik wil met 9 maanden ook minder gaan kolven maar ben erg bang voor stuwing aangezien ik nu na ruim 8 maanden dat nog best vaak heb (ik deed nu 2x op werkdag maar wil naar 1x dan omdat ook het betaald kolfrecht vervalt). Ik wil sowieso tot 1 jaar blijven voeden, daarna wel langzaamaan gaan afbouwen. Hopelijk kan ik dan 's ochtends en 's avonds blijven geven, dat vind ik nog wel erg mooi/fijn.