Baby’s geboren in september

Haha ik snap je heel goed hoor @Minni, wij hadden het er al over met 6 maanden en hadden steeds het plan om in mei/juni te starten met proberen. Is duidelijk niet gelukt ;-). 
Hier ook een hele blije baby nu hij meer kan. Bij ons zijn de stapjes begonnen langs de bank / boxrand. Hij vindt het helemaal het einde dat hij kan staan maar weer terug in zit komen is een ding. Ik ben als de dood dat hij hard achterover klapt dus ik blijf er achteraan gaan. Door het staan en kruipen gaat het slapen overdag (bij ons 2x) echt steeds beter, hij is gewoon echt uitgeput. Ook het lekker buiten fietsen maakt hem flink moe. 
Qua tanden blijft het bij ons nog bij de twee ondertanden. Ik roep al 1,5 maand geloof ik dat ik denk dat zijn boventanden doorkomen (rode wangen / dunne luiers) maar toch nog niets te zien..
@Zazousept: het gaat hier heel goed. Nu 6 weken en nog nul symptomen. Eerst was ik daar behoorlijk zenuwachtig over maar ik kan er toch niets aan veranderen. Ik heb op 10 juni de eerste echo (dan ben ik bijna 8 weken). 
@Prilgeluk: wat fijn dat het bij jullie overdag nu ook wat beter gaat!!

Ons meisje is voor het eerst zelf gaan zitten deze week, helemaal trots was ze. Zo leuk weer zo'n verandering. Slapen op de opvang is nog steeds een ramp, maarja loslaten loslaten. 
@mariekeseptember wat fijn dat je je zo goed voelt. Hopelijk blijft dat zo de hele zwangerschap☺️

@minni ik herken dat kriebelen gevoel wel. Ook al hebben wij het er niet over gehad. We zeiden eerst we kijken wel als ze 2 is. Inmiddels is dat wel naar voren gegaan naar 1-1,5 haha. Moet wel zeggen, ik vind ons meisje zo leuk dat ik deels ook bang ben dat een tweede kind nooit zo leuk kan zijn?
ooh en zie nu je berichtje dat ze kruipt, super goed zeg!! 
@prilgelukseptember wat fijn zeg dat het nu beter gaat. Zoveel beter dat een opname ook niet meer nodig zou zijn?
@zazou jaa allemaal anders he, zo bijzonder. Wat voor geluidjes maakt hij allemaal al? 
5 tanden wauw zeg!
@kusjem 9 maanden alweer, toch gek idee dan dat ze net zo lang uit de buik zijn. Tijd gaat veeel te snel. Ons meisje is precies 1 maand jonger, volgende week 8 maand ;) 

Haha.. wat leuk die babykriebels! Heel herkenbaar van 10 jaar terug ?.. nu voel ik mij compleet met 3 kids. En ja, het kan hoor.. dat je ze alledrie even leuk vindt en er genoeg ruimte is in je hart voor de volgende.. en een volgende..! ?
Ik vind het dus goed zo.. maar wel melancholisch als in nooit meer dat bijzondere van zwanger zijn.. bevallen.. die prille eerste weken. Ook nu denk ik.. kak.. heb ik wel genoeg genoten?? Het gaat zo snel, soms echt ongrijpbaar. Maar ik vind het ook weer heerlijk helemaal 'mij' te zijn.
Hier 2 ondertandjes door.. bijna 9 maanden. Ze kruipt afentoe 3 stappen en tijgert dan verder. Optrekken ook tot op knieën.. maar deze week ook al 1 voet onder zich. En door de tuin kan ik haar aan 2 handjes vasthouden en zet ze een soort stapjes. Nog niet echt lopen hoor. Meer dat ze niet door haar benen zakt.
Maar deze kleine is wel echt beduidend sneller dan onze oudsten. De eerste liep met 1 jaar en 5 maanden. De andere met 1 jaar en 3 maanden. Ik denk dat we dat nu ietsje eerder gaan beleven.. ?
Ach, we zien wel. We genieten gewoon heel erg. 's Ochtend uit bed een blije bakkes en oogjes die zo'n zin hebben in de dag! 

Hier vervelende dagen achter de rug, kort samengevat mijn nu ex-vriend heeft me na 4.5 jaar bedrogen kent haar sinds 4 weken en woont bij haar in nu , lastig verhaal maar het maakt het moeilijker dat hij bijna tot niet na onze dochter om kijkt kan me er best boos overmaken, hoop dat het met de tijd veranderd. 
Hier tandje 2 er ook door, ze heeft wel een mindere periode met eten en ze tijgert bijna ?

Maaikespat jeetje wat een verhaal. Ontzettend heftig zeg. Kan me heel goed voorstellen dat je daar ontzettend boos van bent. Sterkte.
eefje herken wat jij zegt van het optrekken op de knieën en stapjes aan de hand. Doet onze zoon ook. Hij wil niks anders dan dat. 
hier 2 ondertanden al een tijdje. Hij kwijlt zich suf maar dat doet hij al weken dus of er nog meer aan komt, geen idee.
Volgende week gaat hij met 9 maanden voor het eerst naar het kdv. Al die tijd alleen bij de oma's en opa's geweest op mijn 3 werkdagen. Daar wordt hij zo verwend.... tijd om ook een dag niet "de prins" te zijn. Ben heel benieuwd ?
Verder wordt er hier heel goed gegeten. (Fruit, brood, groente echt alles gaat er als zoete koek in). Sochtends en savonds de fles gaat nog goed maar smiddags rond 13.00u drinkt hij amper. Meer kindjes die dit hebben? Hij drinkt wel veel water ook tussendoor. Ik twijfel of ik nu over moet stappen naar 2 flessen of toch de fles in de middag rond 15.00u moet gaan geven ipv met de boterham. 

liesforum, of ik het echt woordjes mag noemen,.. ik denk het niet maar het klinkt als: papa, mama, da, die, ete, happe, hebbe. Ik denk dat het nog niet gericht is maar het klinkt zo grappig. Dan zit hij naar me te kijken tijdens het eten en vraag ik: wat gaat mama doen? 'Ete'. 
Het is maar net wat je er allemaal in wilt horen natuurlijk maar hij is iig lekker gevarieerd aan het brabbelen. 

Het is met de tanden nog gekker dan ik dacht. Ik dacht dat ik de voortanden (inmiddels door) en hoektandjes zag zitten maar vandaag zag ik dat de tanden daarnaast er ook al aan zitten te komen. Als alles wat ik nu zie zitten straks door is is hij ineens van 2 ondertanden naar 6 boven en 3 onder.?

Jeetje Maaikespat, wat afschuwelijk! Ik vind je nog heel mild in hoe je het opschrijft. Ontzettend veel sterkte! Ik hoop dat de kleine je een beetje kan opvrolijken!

Hier zitten we ook in de positieve flow al 2,5 week een heel tevreden meisje, omdat ze zelf kan zittend spelen helemaal haar ding! 

Vandaag na 10 weken voor het eerst weggebracht naar opa's en oma's en volgende week kdv. Best even slikken. 10 weken loodzwaar thuis werken en een baby, maar ondertussen vandaag weer alle filmpjes bekeken haha! 

Maaikespat wat een nachtmerrie. Een van mijn grootste jeetje minna. Veel kracht toegewenst!

Terug
Bovenaan