Baby’s geboren in september

Jeetje @Maaikespat, wat vreselijk. Ik wil je heel veel sterkte wensen. En inderdaad, je schrijft het nog mild op maar kan me niet eens voorstellen hoe je je moet voelen.
@Eefje: is toch een fijn gevoel, een compleet gezin. Ik ben heel benieuwd hoe het straks is met een tweede. Ik ben echt dol op onze zoon en omdat we het zo leuk met hem vinden denken we dat er prima ruimte is voor een tweede. Jouw positieve verhalen hebben er in ieder geval aan bijgedragen. 

@Zazousept: mijn hemel, wat een hoeveelheid tanden! Heeft hij er veel last van of valt het mee?
@Juffelies: wij hadden dat ook met die fles bij de boterham. We hebben daarom nu drie flessen: ochtend/middag om 15:00 uur en avond. Die middagfles is bij ons 150 en de overige 180. Je zou het eens kunnen proberen. 

@Anemoontje: wat onwijs fijn voor jullie. Zijn haar longen eigenlijk al weer helemaal goed gegroeid of is daar nog vervolgonderzoek voor nodig? 

@maaikespat wat ontzettend heftig en verdrietig zeg. Heel veel sterkte! 

@eefje wat een snelle meid ja! Wel leuk ook die verschillen weer tussen je dochters. Geloof ook gelijk dat je uiteindelijk net zoveel liefde voelt voor elk kind. 
@juffielies aah prinsje naar de opvang, ben heel benieuwd hoe hij het gaat vinden. 
@wat veel tanden al zeg! Daar gaat het tandenloze babybekkie. Heeft hij er veel last van? En dat is wel duidelijk een kletsertje, klinkt toch wel als beginnende woordjes. Leuk hoor☺️

@anemoontje wat fijn dat jullie meisje zo opfleurt van kunnen zitten. En jij weer wat eigen tijd zal je vast ook goed doen, pittig hoor 10 weken werk en baby combineren. Vind het knap. Bij ons bleef ze naar opa & oma gaan. 

Jeetje Maaikespat wat vreselijk, inderdaad nog mild verwoord. Sterkte!
Hier ook het eerste tandje, hij lijkt er gelukkig weinig last van te hebben. Sterker nog hij wil ineens al een paar dagen goed eten. Wat een heerlijkheid :)
Leuk om al die verschillen tussen die kleintjes te lezen. En wat een sprongen maken ze in deze periode he. Onze zoon is van eind september, dus ik kan vaak lezen van jullie wat mij allemaal te wachten staat.

Lang geleden dat ik weer eens kijk op dit forum. Maar ik had een sterk gevoel dat ik weer eens moest kijken. En dan lees ik jouw bericht Maaikespat... Wat ontzettend rot voor je! En ook wat herkenbaar voor mij. Sterkte!!

Misschien zit ik er wel naast met mijn gevoel, hoor.. 

Wat gaaf om te lezen hoe ieder kindje en mama zo ontwikkeld is! Leuk om te lezen wat voor eten er al gegeven wordt. Wat voor specerijen geef je, Minnie? Tussen 4 en 5 heb ik mijn handen vol aan hem, al helemaal sinds hij kan tijgeren/slepen. Dus ik bereid zijn en mijn eten vaak van te voren. En dat er al kindjes zijn die stapjes zetten, wauw! Wanneer kan je eigenlijk oefenen met het staan? Als ik hem vasthoud bij zijn handjes, dan kan hij naar mijn idee al best goed staan. Maar dan wiebelt hij nog wel wat.
Het gaat goed met mij. Af en toe een dipje, hoort erbij denk ik. Het volledig alleenstaande moederschap bevalt mij best goed. Ik besef mij regelmatig dat ik een betere moeder voor mijn kindje ben, dan dat ik nog met mijn ex in een relatie zou zitten. Hij is nog steeds bij zijn nieuwe "vriendin", maar die relatie klopt van geen kant. Hij zit erg met zichzelf in de knoop. Hij zegt contact te willen met ons/mijn zoontje, maar uiteindelijk doet hij er niks aan. Dat doet pijn, zo ken ik hem helemaal niet. Ik hoop nog altijd dat er een papa mag komen voor mijn zoontje. Ik blijf kijken naar wat ik wil, dat is een leerproces voor mij. Mijn mening deed er een lange tijd niet aan toe. Ik hield mij afhankelijk van mijn ex, en daarom verbaast het mij dat ik veel sterker ben dat ik had verwacht. 

Pittig hoor! Maar ik denk inderdaad dat je kindje meer heeft aan een zelfstandige ( en uiteindelijk gelukkige) mama! 
Knap en goed dat je er het beste van probeert te maken! 

Floraa wat appart dat je een gevoel had, maar je gevoel zat er niet naast, 
Voor mij is er niet veel veranderd deed al veel alleen, en het verbaast me ook niet veel dat hij niet echt vraagt naar onze dochter. Het doet me wel pijn voor haar ze is toch 8 maand met hem op gegroeid, en dan zie je dat hij voor haar zoon wel de leuke man wil spelen, vraag me dan af wat er speelt er zich af in je hoofd ?
Hier geniet ik wel volop van de kleine meid ze kruipt bijna, en staan doet ze ook graag. 

Terug
Bovenaan