Baby’s geboren in september

Nee helaas wordt de speen in de nacht nog niet zelf bediend. Overdag lukt het wel, dus hopelijk duurt het niet meer zo lang of het lukt snachts ook.
Hier wil hij niet slapen op zn buik, dan is het alleen maar huilen. En terugrollen in bed snapt hij op de een of andere manier nog niet.
Het is vast een fase haha

Bedankt voor de herkenning dames! 
Ik had al geprobeerd te reageren maar ik zie dat dat niet gelukt is. 

Zoals iemand schreef lijkt het inderdaad alsof het litteken het nog extra benadrukt. Er zit toch een soort inkeping in je buik daardoor. Nou ja,.. nu maar gewoon focussen op mijn kleine ventje en wie weet ooit na een tweede een mommy make over als ik me dan nog zo eraan stoor. ;)

Majom: wij hebben een nacht lampje aan en een glow in the dark speen dan lukt het. Als ze slaapt leg ik er savonds nog 1 bij en dan heeft ze er altijd 1. 

Hier een spannende nacht, zoonlief blijkt pseudokroep te hebben. 
https://www.thuisarts.nl/pseudokroep/mijn-kind-heeft-pseudokroep
Hij werd wakker rond half 11 huilend jammerend en naar adem happend. Hele rare hoest en erg benauwd. Wij vonden het niet pluis dus hebben de huisartsenpost gebeld. We konden op controle komen, maar wel bij de corona unit ? 
Schijnt vaak voor te komen, heeft een van jullie dit ook meegemaakt? Wat spannend was dat ? we hadden een medicijn meegekregen om de zwelling in zijn keel te verminderen. De rest van de nacht is op 1 hoest aanval na rustig verlopen en we hebben vanochtend met z'n allen een beetje bij kunnen slapen ☺️

Jeetje Iris K wat spannend zeg! Hopelijk knapt hij snel weer op!

Er was toch pas iemand die van de mutsy nio iets in leaf green zocht.  Die wagen staat in de folder van morgen van baby en tiener megastore. Misschien hebben ze daar de losse onderdelen nog wel.

Wat naar IrisK! Ik herken het van vroeger, mijn zus had dit wel eens en werd dan onder de douche gezet midden in de nacht. Ik snap dat je enorm bent geschrokken. Hopelijk vannacht een rustige nacht zonder aanval! 

De zoon van een vriendin van mij had het ook IrisK, schijnt inderdaad erg eng te zijn en vaak voor te komen ja ☹️ Goed om het hier te plaatsen! Gaat het alweer beter met je kindje?
Bizar dat je dan nu ook op de corona unit komt, begrijpelijk, maar toch... Rare tijden 

Het was zeker schrikken, inderdaad hopen dat het vannacht rustig verloopt. Merk wel dat ik extra alert ben, gelukkig lukt het mijn man om het een beetje luchtig te houden ?
Vandaag was hij een beetje uit zijn doen, vooral s'ochtends, maar hij heeft ook lekker gespeeld en goed gegeten ? hij heeft wel een snotneus gekregen en hoest af en toe nog. Zal dus de vraag zij of hij volgende week naar het kdv mag. nu ligt hij rustig te slapen, hopelijk blijft dat zo. ?

Terug
Bovenaan