Baby’s geboren in september

Gefeliciteerd Marieke, fijn nieuws!
Haha Eefje, na mijn vraag van laatst over hoe we tegen ons lichaam aankijken moet ik jouw vraag over de staat van de voorgevels natuurlijk wel beantwoorden; Ik geef nog steeds borstvoeding dus ik kan er nog niet helemaal een goed antwoord op geven maar ik heb het idee dat ze nog steeds wat groter zijn en meer 'zwenken' als je begrijpt wat ik bedoel. Ik moet regelmatig opletten dat er in bed geen man of baby op gaat liggen met een ledemaat ?

Zazou haha.. wat omschrijf je dat mooi! Mijn borsten waren niet super veel groter tijdens de borstvoeding (wel wat). Vooral ook voller. Nu ik ben gestopt is het eigenlijk weer terug naar normaal (bescheiden cup van mezelf). Trouwens wat mooi dat je nog borstvoeding geeft!
Wij gaan vandaag voor het eerst fietsen met madammeke. Bij ons op het CB raadden ze rond 11 maanden aan. Ik las hier dat een aantal al was begonnen met fietsen. Omdat ze fysiek vrij sterk is, en al veel kan (nu 9 mnd) dachten we: we gaan het gewoon doen. Gewoon heel rustig over de drempeltjes, niet te langs. Eens kijken hoe het gaat. Ze zit ook heerlijk parmantig in het winkelwagentje en in de Stokke stoel.
Over de Stokke stoel: ik mis het babykuipje wel, daarin lag ze tenminste vast! Uit het zitgegedeelte wil ze steeds klimmen. Dus mijn bewegingsstraal is niet erg groot als ze erin zit. Nu alleen de box nog de veilige plek voor als ik naar wc moet of naar boven.

Mijn voorgevel is vooral wat slapper geworden, net als de rest ? Puilt iets meer over de bh heen zag ik laatst.
Onze dochter kan nu een paar weken zelfstandig tot zit komen, en wij hebben afgelopen week het eerst fietsritje gemaakt (8,5 maand). Ze vond het echt prachtig! Alleen ik vond dat ze nog wel iets teveel naar één kant onderuit zakte, dus we gaan nog weer even een paar weekjes wachten tot ze net wat steviger is in de romp. Dus je ziet het vanzelf of het wel of niet gaat :) Zelf vond ik het ook heerlijk.. maar ik moet nog even geduld hebben dus!
Hier wordt wel volop genoten van staan. Ze trekt zichzelf nu overal aan op. Als wij haar ergens vandaan plukken is het huilen, haha. Dus dat is ook continu in de gaten houden, al is ze gisteren al op haar hoofd gevallen. Dacht echt dat het mij niet zou overkomen maar ik snap nu dat een ongelukje snel gebeurt is ;) Gelijk gekoeld en ze heeft er geen buil aan over gehouden gelukkig. Ik vind haar echt heel sterk, als je ziet hoeveel kracht ze heeft. Nu is het dus de beentjes trainen, want daar staat ze nog behoorlijk op te wiebelen. Wel begint ze al voor en achteruit te schuifelen. Mijn moeder zei dat ik met 9 maanden langs de bank stapte, dus ben benieuwd of mijn meisje dat ook gaat doen. Het zal erom spannen!
Ik heb de kinderstoel van IKEA, daarin kan ik haar vast klikken en kan ze gelukkig nog geen kant op. Daarnaast inderdaad alleen de box nog veilig :)

Eefje, je hebt voor de stokke ook een tuigje zodat ze vast zitten. Ik heb er laatst toevallig naar zitten kijken. Misschien is dat nog iets?
Ik had de vraag over onze voorgevels even gemist haha. Mijn voorgevel is eigenlijk nog wel prima. Ik heb van mijzelf een grote cupmaat en diezelfde maat heb ik nu weer. Wel ietsjes slapper misschien maar niet storend vind ik.

Dat fietsen lijkt mij ook zo leuk! Hij is nu 8,5 maand en kan stevig zitten maar nog niet zelf tot zit komen dus ik wacht ook nog. Volgende week komt mijn mamafiets met zitje binnen dus stiekem hoop ik wel dat hij het snel kan! ?

Terug
Bovenaan