Leuk, dat fietsen! Ik durf het nog niet zo goed aan om lange stukken te fietsen, ze wordt er erg moe van. Maximaal 20 minuten met onderbreking tot nu toe

Ze houdt vaak mijn duimen vast, zo schattig ?
Onze dame is nu 76cm. 25cm gegroeid sinds geboorte! Vandaag bij het CB geweest, blijft op dezelfde lijn zitten. Toch fijn om te weten dat alles goed gaat met de groei, we waren sinds ze 5 maanden was niet meer geweest, in de tussentijd hapjes begonnen, fles eraf, water drinken etc dus was wel benieuwd. Ze draagt nu al een jurkje in maat 86/92. Echt veel kleding wordt hier maar 4 weken gedragen ofzo, we gaan zó snel door die kleding heen, het is bizar. Je kunt zien dat de groei nu een beetje afvlakt. Het verschilt ook wel per kledingmerk, we hebben ook een legging die al sinds december mee gaat en waarin ze nu toch blote enkeltjes krijgt.
Ineens kruipt ze ook over het laminaat. Op het tapijt deed ze dat al maar op de gladde vloer ging ze liever tijgeren. Powerrr! Ik heb de afgelopen dagen getraind met haar van staan naar zit te gaan. Was eerst een beetje geworstel want ze wilde die knieën maar niet buigen. Ik houd nu haar handjes vast terwijl ze staat en laat haar langzaam omlaag zakken. Na een paar dagen snapte ze het ineens! Dus ook niet meer staan in bed. Of wel natuurlijk, maar ze kan nu weer gaan liggen ipv zich omlaag werpen en hopen dat het goed komt ? Wilde het even delen mochten, wie weet kan iemand er wat mee!
Heb ook nog even over zuivel gelezen en het gaat om de hoeveelheid eiwitten in melk, die de nieren nog niet kunnen verwerken. In yoghurt zitten minder en andere eiwitten die de nieren beter aankunnen en daarom kan dit wel, met mate. Ik stop dus maar even met skyr (veel eiwitten). Kan overigens nooit echt bronnen vinden voor dit soort claims.