Baby’s geboren in september

Frappant,.. we hebben het er net over gehad en vandaag heeft meneer maar 1 slaapje gedaan. Ik dacht dat hij er wel vroeger in zou gaan vanavond naar dat was eigenlijk gewoon hetzelfde. Ben benieuwd wat de nacht brengt!

@prilgelukseptember Hier is het de pamper... die verschoon ik& een slokje water en dan laat ik het sowieso tot half 7 liggen. misschien een idee

Oh dames, ik moet even delen dat we afgelopen week voor het eerst met zn drietjes op vakantie zijn geweest! ☀️ Een midweekje naar center parcs. Wat hebben we genoten! Op zulke momenten ben ik blij dat mevrouwtje nog niet kruipt, we hoefden er nog niet achteraan. ? Zwemmen vond ze echt heel leuk, spetteren op het water joh! Heerlijk!! Ik vond het best een beetje spannend, maar het is me alles meegevallen.
Gisteravond was het wel een ander verhaal. Hadden jullie kindjes ook zo'n last van de warmte? Hier een combinatie van warmte, verkoudheid en doorkomende tandjes. Meisje was helemaal van slag. Het is zonde... Maar ik snap het wel, het was zo vies warm. Troosten is het enige wat je kan doen. Gelukkig was ze vanmorgen weer haar vrolijke zelf. ? 
Fijne avond allemaal! ? 

@joycej wat fijn zo'n heerlijke vakantie. En inderdaad meer rust als ze niet kruipen? 
Even een vraagje. Hoe zitten jullie nu met tijdstip van flesjes en hapjes. Ik deed altijd om 12 uur fles en dan na slaapje een boterham. Op de opvang gaven ze van de week aan dat de meeste van haar leeftijd een boterham krijgen om 12 en dan uur later een fles. 

Ons schema voorderest
6.30/7 Fles 180+6
9.30 fruit
12 fles
14 boterham
16.30 avondeten
18.30 fles
Laatste dagen ben ik de opvang aan het volgen en 12 uur boterham, dan 13 uur fles en slapen. Haar wakker tijd heb ik verlengd naar 3,5 uur en nu slaapt ze dus opeens 2 keer. Het lukt wel zo moet ik zeggen. Alleen vind ik van 13 tot 16.30 avondeten best lang, soms is avondeten ook iets later als we op pad zijn. Ben dus even benieuwd hoe andere schema's eruit zien☺️

Hoi lies,
Hier ziet het schema er een beetje anders uit, maar dat komt doordat ik heb avondfles meer geef. 
6.30/7.00 bv
Rond 8.00 papje met banaan/appel/peer 
10.00 fles 180 + 6
12.00 boterham en fruithapje
14.30 fles 180 + 6
16.00 broodkorstje/crackertje 
17.30 avondeten
Gisteren naar de fietsenwinkel geweest om te informeren, blijkt de fiets die ik wil, batavus mambo deluxe, pas leverbaar in november ? online is hij nog wel te bestellen maar dacht als ik alles in een pakketje koop kan er misschien een leuk prijsje gemaakt worden en support your locals maar ik ga echt niet tot november wachten ?
Verder heb ik naar yepp en bobike stoeltjes gekeken en ik zie de bobike wel zitten vanwege zijn makkelijke sluiting ? iki hadden ze niet helaas dus niet kunnen proberen. 
Mijn kereltje heeft wel veel last gehad van de warmte. Twee nachten sliep hij pas om 22.30 als het wat donkerder werd. Gisteren heeft hij wel voor het eerst bij mijn moeder geslapen terwijl wij daar hebben gegeten en geborreld. ? alleen eenmaal thuis had hij weer een hoest aanval waardoor hij moeilijk weer in slaap kwam. Tis toch ook allemaal wat he ? ik merk wel dat ik een beetje op mijn reserves loop nu. Hopelijk lukt het om wat meer energie te vinden ergens ??

Ons schema is nu:
6.00 fles en daarna meteen een boterham
9.30 fruit
11.30 boterham
12.30/13.00 fles
15.00 tussendoortje (rijsttafeltje, maischips enz)
16.30 groenten 
met het avondeten hapt hij dan nog wat mee of eet een soepstengel als we voor hij op bed ligt eten. Als we pas eten als hij al slaapt niets.
18.15 fles

hier lopen we ook een beetje te modderen met de slaapjes. De ene keer 3, de andere keer 2 slaapjes. Hij ligt eigenlijk altijd wel voor 7u op bed. Helaas de laatste weken ook kwart voor 6 vaak wakker. Ik denk toch door de warmte en de zomer (licht). 

er wordt hier vrolijk gestaan aan de tafel (of waar het maar kan), af en toe een stapje langs de tafel, stappen aan de hand, genoten op de fiets, gespeeld met water, lielielielie en baba gezegd (zou dan toch zijn eerste woordje papa worden?)
ik vind het echt een hele leuke fase nu.. heerlijk ontdekken en zoveel interactie.
wel gaat het verschonen de afgelopen dagen verschrikkelijk. Hij doet net alsof ik hem wat aan doe, wat ik ook doe.. meer mensen die dat hebben? 
Ik geef hem al speelgoed of doosjes of andere dingen maar niks is zo leuk als omdraaien en als dat niet mag krijsen ?
een fijne week voor iedereen! 

Terug
Bovenaan