Baby’s geboren in september

Hier eentje met bruine ogen! Ze waren bijna tegen het zwarte aan, maar nu wel wat lichter. Ben blij toe: heeft hij toch nog iets van mij. Verder is het sprekend papa...
hier ook wat haartjes over de oren maar verder niet. Ik vind de kapper ook nog te spannend en nog niet helemaal nodig.
hier vandaag bij de kinderopvang "Modderdag" gehad. Geweldige foto's gekregen haha. Ik ben echt zo trots op hem, hij is er nu 3 x geweest en doet het hartstikke goed. heel fijn dat dat ook loopt en doen er zulke leuke dingen. Fijn! 

Hier eentje met bruine ogen! Ze waren bijna tegen het zwarte aan, maar nu wel wat lichter. Ben blij toe: heeft hij toch nog iets van mij. Verder is het sprekend papa...
hier ook wat haartjes over de oren maar verder niet. Ik vind de kapper ook nog te spannend en nog niet helemaal nodig.
hier vandaag bij de kinderopvang "Modderdag" gehad. Geweldige foto's gekregen haha. Ik ben echt zo trots op hem, hij is er nu 3 x geweest en doet het hartstikke goed. heel fijn dat dat ook loopt en doen er zulke leuke dingen. Fijn! 

Haha wat eten jullie kiddo's al veel. Hier nog steeds een matige eter. Gisteren is ze helaas ziek geworden; hoge koorts en flink verkouden. Bij de HA geweest en blijkt oorontsteking te hebben, niet fijn. 1e keer dat ze echt ziek is dus ik merk dat ik het wel erg spannend/eng vindt. Op moment wil ze daarom helemaal niks eten? Ze krijgt nog steeds volledige borstvoeding dus daar haalt ze alles uit gelukkig maar toch en komt ze niks tekort. Maar zou het wel fijn vinden als ze binnenkort meer gaat eten, wilde graag na 1 jaar gaan afbouwen met de bv? Maar ben benieuwd of ze dan meer eet (is nu bijna 9.5 maand).
Ik ben vorige week voor het eerst bij de kapper geweest met haar. Ze heeft al best wat haar en er ontstonden rare, lange, uitstekende plukjes. Het is super netjes geworden?
Hier wordt de hele kamer door getijgerd, opgetrokken aan de box/bed, ze komt zelf tot zit. Zo leuk allemaal! Af en toe gaat ze in kruip houding zitten maar als ze dan vooruit wil, laat ze zich weer zakken. 

Mijn zoontje is al vier keer geknipt. Mijn moeder is kapster, dus dan is de drempel natuurlijk wat lager. Eerste keer vooral haartjes in de nek en lange uitstekers. Keer twee en drie vooral bij de oren. En voor drie weekjes geleden z'n hele haar weer. Hij heeft ook echt al veel haar! 
Wij zijn vaak wel met z'n tweetjes hem aan het afleiden zodat m'n moeder kan knippen. Dus handig om speeltjes mee te nemen en eventueel een tussendoortje wat je kindje makkelijk zelf kan opeten. 
Hij zat overigens bij mij op schoot. Maar misschien gebruiken ze bij sommige kapsalons ook al wel een kinderstoel.
Onze zoon was maandag 9 maanden oud en klom van het weekend voor het eerst op de bank zonder hulp. Die kan ik dus niet meer even op de grond laten spelen terwijl ik iets uit te keuken pak. 

Sterkte Mientjeee! En wat mooi dat je nog bv geeft. Eigenlijk helemaal zoals de natuur het bedoeld heeft.
Oh jee.. op de bank klimmen! Dat wordt idd opletten Dannie!
Al een pony moeten knippen?? Madam begint nu net lekker koppie haar te krijgen, maar een pony.. nee.. nog lang niet! ?
Ik krijg zelf wel een minipony.. ? Bij de haarrand bij mijn voorhoofd hele plukken a 3cm nieuw haar. Had ik bij de oudsten ook op die plek, blijk daar toch haarverlies te hebben gehad doordat ik nu zie dat ik nieuwe plukken krijg. Tijdens zwangerschap niet perse gemerkt. En heb dikke lange bos van mezelf, dus valt niet erg op.
Ik heb groene ogen, mijn man blauw en al onze kids ook blauw. Vrees dat ook de jongste niet meer naar groen draait.. ?

Haha ja dat kuikenhaar!! Bij mij is het best erg. Vooral als ik een staart doe moet het echt een beetje wegkammen (of gel van vriendlief stelen). Maar ik ben allang blij dat er weer wat haar terugkomt na die periode van haaruitval. 
Ik hoop (fingers crossed) dat we hier een flink moeilijke periode hebben afgesloten: sprong, waterpokken, vier boventanden die eindelijk nu door zijn en een ooronsteking. Je kunt het maar allemaal tegelijkertijd hebben gehad...
@Dannie: dat is handig een moeder die goed kan knippen! We krijgen volgende week een bezoekje van een thuiskapster. We gaan het meemaken, ik ben reuze benieuwd. Hier is een knipbeurt wel echt nodig. Volgens mij kreeg ik pas mijn eerste knipbeurt met 2 jaar, mijn haar groeide echt niet zo snel als dat van onze zoon. 

Terug
Bovenaan