Hier lukt het neus poetsen wel aardig. Ik gebruik een (schoon) billendoekje. Als ze de speen in heeft veeg ik het ook wel eens gauw bovenlangs.
Hier staat madam al kleine momenten bijna los en zonder dat ze het doorheeft. Ze is zo klein en fijn.. mensen vragen soms wanneer ze in het winkelwagentje zit 'ah.. ze zit al?' Ze ziet er veel jonger uit.
Qua eten maken we makkelijke overgangen en introduceren we steeds meer. Alles vindt ze lekker. Het afbouwen vd avondfles is ook ingezet. Ze krijgt steeds vaker wat yoghurt na en dan geven we ook minder in het laatste flesje.
Deze week afscheid van groep 8 gehad met de oudste.. weer totaal andere fase! Introductie op de middelbare is geweest, schoolspullen/tas en boeken besteld en deze week feest met school, toch nog een mini-kamp etc etc.
We gaan volgende maand ook nog even heerlijk een weekje weg (in NL).. wat kijk ik daar naar uit! Lekker kneuterig spelletjes doen, wandelen, fietsen, zwemmen...
Marieke, fijn dat de zwangerschap goed gaat.. alweer 14 weken!
Hier afentoe 1 slaapje, hebben jullie dat ook? Vanochtend normaal geslapen, in de middag de stad in geweest met de oudsten (lukt niet altijd om bedtijd heen te plannen, dus moet ze wel eens mee) en dan slaapt ze ook wel in de buggy of auto. Maar vandaag niet en tot daarnet 20:00u volgehouden en nu als een blok in slaap.. ?
Nou.. ik ga even genieten van de avond.. benen omhoog, fijn boek of film en wat lekkers.. fijn weekend allemaal!