Baby’s geboren in september

Wij zijn al geweest, weekje. Was echt heerlijk joh, even weg, huisje midden in het bos. Kon zo urenlang dwalen (zigzaggend, het blijft toch Nederland). Corona crisis helemaal vergeten. Echt vrij zeg maar. 
Slapen ging in het huisje bij ons net zo goed  als thuis. Tip voor als je nog gaat, neem spullen mee om te verduisteren. Bij ons was de kamer heel licht en hebben we vuilniszakken opgehangen (werkt natuurlijk ook prima), want als het licht is slaapt ons meisje echt niet. 
We hebben nog een week geboekt in september en ook maar gelijk voor de jaarwisseling met een paar vrienden. Mooi om naar uit te kijken. Ik gun jullie allemaal een rustige vakantie met slapende baby's. En anders hoef je inderdaad helemaal niets en kun je lekker bij komen ;)

Ik snap dat jullie geen tips hebben want idd alles is een fase haha! 

Wij gaan maandag naar de Veluwe kijk er onwijs naar uit. Vorige week was het drama achteraf oor ontsteking en toen die geplopt was niks meer aan de hand. Wat is dat zielig zeg! Sindsdien gaan de nachten weer goed en de slaapjes overdag ook beter. Vuilniszakken voor verduistering stonden ook al op mijn vakantie lijstje. 

Haha ook hier zitten de vuilniszakken en ducktape al in de koffer. Ik ga het wel even benoemen bij de receptie, anders kijken ze misschien gek op als het huisje beplakt is met vuilniszakken ?. 
Wij gaan ook richting de Veluwe, maar volgens mij valt de camping er buiten. Geen idee. We gaan in ieder geval naar Landal de Heihaas. We kunnen er een fiets huren en ik hoop lekker wandelen door het bos. We wonen zelf aan de kust in Noord Holland dus even een andere omgeving is sowieso lekker. Vooral fijn om even niet elke 3 minuten een vliegtuig te horen ?. 
Fijn dat het slapen beter gaat Anemoontje. Hier heeft de opvang gister zn dutjes op zn beloop gelaten ipv ons schema te volgen. Gevolg, we hebben vannacht 2 uur geslapen. Hij was volledig van slag, niet moe genoeg, oververmoeid? Geen idee. Maar t was te verwachten. 

Hier ook een oorontsteking, maandag had hij overdag al slecht geslapen, dinsdagochtend  ging hij ineens harder dan normaal 'praten' en dinsdag middag op het kdv had hij echt pijn. Heb hem om 17.30 opgehaald en toen lag hij heel zielig en slap tegen de leidster aan. Ze hadden niet gebeld anders was ik hem ws wel eerder op komen halen. Thuis ook zachtjes huilen en slap hangen. Hij was echt heel zielig ? Nadat hij paracetamol had ging het wat beter met de pijn en hij is vroeg naar bed gegaan en toch doorgeslapen. Volgende dag was de pijn weg. Kort maar heftig ?
Wij gaan half augustus nog weg, 5 dagen zee en 5 dagen bos (Veluwe). Zin in, vooral om even in een andere omgeving te zijn?
Mijn fiets is eigenlijk binnen ? batavus mambo deluxe mama fiets, blij mee! Het brede stuur en stevige frame is heel fijn. maar ik had eigenlijk verwacht dat er iets meer ruimte zou zijn tussen het zadel en het kinderzitje.. Heb nu het zadel helemaal laag gezet, gaat wel beter nu maar nu heb ik wel gebogen knieën tijdens het fietsen.. Het ws ook gewoon nog wennen met opstappen.

Pril Geluk, vervelend is dat, de kindjes moeten in het schema van het kdv mee, probeer je zelf zoveel mogelijk regelmaat in te bouwen ? wat naar dat hij zo van slag was, heftig weer zo'n doorhaal nacht. Hopelijk haalt hij vandaag wat slaap in ? hoeveel dagen kdv hebben jullie?

Wat leuk al die vakanties! Veel plezier allemaal! Wij hebben onze vakantie in België in verband met Corona geannuleerd. Nu blij hoor dat we dat hebben gedaan aangezien het daar weer de verkeerde kant op gaat. Daarnaast moesten we daar met tijdslots werken voor het zwembad en eten, dat zag ik niet zo zitten. Hopelijk volgend jaar weer weg of misschien in het najaar. Ik vind het alleen allemaal te onzeker om iets te gaan boeken.
Gister hebben we het eerste kappersbezoek gedaan, het ging super goed! Hij vond het allemaal reuze interessant en we hadden een geweldige kapper. Nu een heerlijk frisse coupe zonder gekke vlaggetjes overal!
@IrisK: ik heb dat ook met de fiets. Ik gooi nu heel charmant (ziet er voor anderen vast niet zo uit ;-)) mijn been over het zadel. Lukt nu nog maar ben benieuwd over een paar weken als mijn buik echt flink is hoe dat moet. Ik denk dat ik op dat moment ga wisselen naar het achterzitje (mag hij in principe nu al in). 

Oh joh ik had geen idee dat ze nu al in een achterzitje mogen ? met een zwangere buik is het inderdaad helemaal onmogelijk ? een rond dames zadel is nog een optie, maar het zadel dat erop zit is echt fijn
Naar de kapper is hier nog niet nodig, hij heeft net pas haar ?

Iris K hij gaat 2 dagen naar het kdv. Meestal gaat het goed (omdat ze zich beter aan t schema houden soms dan thuis. Hij kan daar langer slapen door alle indrukken) maar als ze hem zijn gang laten gaan zijn wij de nacht wakker. Dus ik was niet blij dat ik m gister kwam halen.
Vervelend is dat he, opstappen op de fiets. Ik heb ook echt een paar weken moeten wennen. Inmiddels gaat het goed, maar ik kan geen tasje om mn schouder hebben oid. 
Marieke Sep wat jammer dat jullie de vakantie hebben moeten annuleren, maar wel begrijpelijk. Tot rust kom je dan toch niet, al denk ik dat niemand dat komt met een bijna dreumes haha! Wellicht in t najaar inderdaad lekker weg. Ik begreep dat ze vanaf 15 kilo in t achterzitje mogen. Maar dat zal wel niet kloppen dan. Gaat meer om houding en ontwikkeling dan gewicht, lijkt mij. Wel zonde, nu al een achterzitje. Ben zo blij met mn Urban Iki ?. Hij matcht zo mooi.

Terug
Bovenaan