Baby’s geboren in september

Wij hebben juist 's avonds alleen-tijd. In de avond is vaak 1 van ons weg, sporten of naar vrienden. Het is inderdaad echt heel pittig voor onze relatie, het slaapgebrek en al die nieuwe dingen waar je discussie over hebt. Je moet het ook allemaal uitvogelen. Daarnaast heb je veel minder tijd om elkaar steun en toeverlaat te zijn, in een tijd dat je dat heel veel nodig hebt.
Date night hadden wij ook, maar iedere keer hebben we er geen zin in en zitten we samen op de bank ons eigen ding te doen, haha. Maar dat is ook prima. We zijn wel altijd blijven praten, en onze relatie was helemaal snor. Vorig jaar hebben we daar erg in geïnvesteerd, en daar kunnen we nu op interen. Ik geloof wel dat we er sterker uit komen. Toch hebben wij (cliché man/vrouw)problemen die ik niet echt van tevoren verwacht had. Hij was degene die dol was op baby's, dus we hadden bedacht dat hij het voortouw zou nemen. Toch ben ik degene die alles bedenkt, regelt, uitzoekt en koopt. Ik voel me daar soms erg alleen in, en dan vliegt de angst voor alle verantwoordelijkheid me aan. Gelukkig kan mijn man dat wel relativeren en erkent hij dat hij soms wat op de zijlijn staat, maar er verandert vooralsnog niets. ?
We zijn ook een huis aan het zoeken aan de andere kant van het land en ons eigen huis verkopen dus dat gaat weer met enige spanning gepaard. Soms wil ik gewoon even een halfjaar vooruit spoelen! 

@minni ja het vraagt ook veel van je relatie een baby krijgen. Fijn dat je wel het gevoel hebt dat de basis goed is en jullie er sterkter uitkomen. Maar nu dus wel af en toe lastig begrijp ik. Hopelijk lukt het uiteindelijk om wat meer tijd voor elkaar te maken❤️
Een verhuizing is ook niet niks. Wij zijn verhuisd in december, laatst een goed gesprek over gehad. Bij hem zat er nog wat boosheid dat ik toen weinig deed, bij mij juist dat hij alles aan mij overliet mbt kind en ik steeds alleen was. Zo zie je maar weer, communiceren blijft belangrijk? Bij ons gaat het nu langzamerhand beter, maar heel herkenbaar dat het wat met je relatie doet. 

Heel herkenbaar allemaal! 
merk hier dat nu we op vakantie zijn geweest we echt weer nader tot elkaar gekomen zijn. Tijd voor elkaar, heel fijn. 
Ik heb weer het gevoel dat ik ook vrouw ben ipv alleen mama. 
hopelijk houden we dit gevoel vast ;-) 

Ook herkenbaar idd met de relatie met je partner! Moet zeggen dat wij altijd wel ervoor zorgen dat we goed blijven praten en zeggen wat we denken, maar je hebt gewoon minder aandacht voor elkaar, feit. Mijn man heeft op moment ook duidelijk hoger libido dan ik, wat af en toe wat spanning geeft. Ik ben soms blij als ik eindelijk kan slapen? Helemaal met de gedachte als je er soms nog een keer uit moet 's nachts. Maar over het algemeen gaat het gelukkig super tussen ons hoor?
Mijn dametje wil alleen nog maar (op)staan en overal langs lopen, ze is niet meer te houden. Kan haar geen seconde meer alleen laten ? voordeel is dat ze er zo moe van wordt dat ze mega goed slaapt en 's nachts eigenlijk niet meer wakker wordt. Eerder werd ze vaak nog wel 1x per nacht wakker. Ik voel me sinds maanden echt weer uitgerust! 

Hier ook herkenbaar de invloed op onze relatie. Ik moet er elke nacht nog wel 3x uit. Mijn man hoort niks als hij slaapt, daar kun je echt een kanon naast afschieten. Dus alle gebroken nachten zijn voor mij. Gelukkig herkennen we het zelf ook wel en kunnen we er over praten. Ik herken ook wel dat ik alles regel en koop, maar daar heb ik mij al bij neergelegd. 
Hier wordt ook overal aan gestaan, maar weer naar beneden komen is een uitdaging. Gisteren alweer 10 maanden, wat gaat dat snel zeg. Ik ben alvast aan het kijken naar cadeautjes voor zn eerste verjaardag. Wel lastig, het duurt nog 2 maanden en die ontwikkeling gaat zo snel.
Fijn al die vakanties. Wij gaan niet meer weg. Mijn man heeft ontslag genomen en begint na onze vakantie als zelfstandige. We zijn ook onze achtertuin aan het veranderen en de corona erbij, maakt dat we niet op vakantie gaan. Wel vrij nu allebei, dus lekker fietsen, wandelen en leuke dingen doen.
O ja, klappen en zwaaien wordt hier ook nog helemaal niet gedaan. Wel krijg ik een heleboel kusjes en knuffels. Zo lief!

Gewoon benieuwd; hebben jullie al ideeen over hoe en of jullie de verjaardag van jullie kindje gaan vieren? 
Ik vind het lastig met de Corona maar om niets te doen vind ik ook niet leuk. Benieuwd of jullie er al over nagedacht hebben. 

Wij gaan twee kleine feestjes geven: in de ochtend van 10:00-13:00 en in de middag van 15:00-18:00. Enorm vervelende tijden voor de visite maar ja, dan is ze wakker ? Ik weet nog niet precies wie we willen uitnodigen maar we hadden in ons hoofd om maximaal 5-6 mensen dan te vragen per tijdblok.
Qua cadeaus weet ik het ook niet zo goed, er is zoveel leuk! Maar ik denk dat ik iets ga kopen in de week vooraf dan weet ik denk ik wel wat ze leuk vindt op dat moment. 
Qua taart ben ik er in de basis wel uit, iets met banaan, dadel, amandelmeel. Vindt ze heerlijk! Waarschijnlijk met een bietenfrosting ofzo, toch roze. ?

Wij gaan haar verjaardag ook vieren van 15.00u tot 18.00u. Ongeveer. Ik woon bij de zaak van mijn schoonfamilie en er staat hier op het pad een grote loods met barretje erin die we dan leuk versieren (al moet ik nog wel een beetje bijhalen denk, anders valt het in het niet in die grote loods). Dan is er ruimte genoeg.
Ik heb nogal een grote schoonfamilie (9 kinderen thuis) dus in het huis gaat het zeker niet passen. Als ik dat in clubjes moet doen met dan ook nog mijn familie en wat vrienden, ben ik 3 dagen bezig! Hihi. ?
Ik denk dat ik zelf een red velvet cake ga maken en versieren met leuke caketoppers en fruit. Qua cadeautjes heb ik een online lijstje gemaakt met zo'n 7 kadootjes en voor de rest vraag ik geld voor op haar spaarrekening.
En we hebben een shoot. ? Was niet m'n bedoeling maar een beginnende fotografe hier in de buurt zocht toevallig modelletjes die bijna 1 jaar worden voor een verjaardagsshoot. Iemand ragde me op Facebook. Nou dat kon ik dan toch niet voorbij laten gaan hoor! ?
Ik heb er zin in! Maar vind het ook wel een momentje hoor! ??

Terug
Bovenaan