Baby’s geboren in september

Bedankt voor al jullie input mbt de verjaardag :)

anemoontje en prilgelukseptember wat fijn om te lezen dat jullie het fijn hebben (gehad)!! 

hier morgen alweer 11 maanden. Jeetje wat vliegt de tijd. Zitten nu echt in een lekkere (vakantie) flow. Heerlijk. Inderdaad wat jij omschrijft anemoontje, alles in relax modus probeer ik hier nog even vast te houden ook nu wel al een weekje terug zijn van vakantie. (zeker met dit weer). Ik laat het kdv doorgaan dus denk bij alles: ooohhh dat doe ik van de week wel als de kleine naar het kdv is.

Wat fijn anemoontje & prilgeluk dat het zo goed is gegaan op vakantie. 

Ons meisje is vandaag 10 maand. Al wel iets nagedacht over verjaardag, maar dan meer over met wie gaan we het vieren. Denk dat we het op haar verjaardag met familie doen en in het weekend wat vrienden uitnodigen. Ons huis is niet zo groot helaas. Maar het idee van Eefje van een wandeling vind ik ook leuk, kan goed hier op de Veluwe! Een gezonde worteltaart is misschien ook nog een idee voor taart, je hebt wel versies met minder of geen suiker. Ik ben niet zo'n zoetekauw dus wel eens dat soort dingen gemaakt. 

Deze week bij cjg geweest, ze wilde opeens toch graag dat we kwamen wegen omdat ze de vorige zakte in gewicht. Maar ze pakt mooi haar eigen lijntje, bijna 8 kilo en 70 cm.
Ik heb zo zin in de vakantie, zeeland & zuid-limburg it is. Wij gaan sowieso graag op pad met haar, even terras op, bos in, nachtje weg. Heerlijk❤️

Nou alsof ik het heb gejinxt. Het is hier ineens ellende. Hij was gister de hele dag wat chagrijnig maar sliep verder wel oke. Tot 04.30 vannacht. Hij was volledig over zn toeren en bloedheet. Hebben hem pas tegen 0900 weer in slaap gekregen voor een klein uurtje. Toen weer krijsend wakker. 39,5 graad koorts. Hij wil niets eten en huilt non stop. Slapen lukt niet. Ben met hem op de bank gaan liggen maar ook dan blijft hij krijsen. Zo sneu. Hij heeft nog nooit zulke hoge koorts gehad. Weet eigenlijk niet zo goed wat we nu moeten doen. Het is zo jammer dat hij ook niet in de auto slaapt. Anders was ik een rondje Nederland gaan rijden.

Wat een klein maar fijn kindje Liesforum. Ik heb hier echt zo'n bulldozertje in de box liggen ?. Hij heeft deze week echt ineens de smaak te pakken met allerlei nieuwe dingen: hij kan nu zwaaien, zelfstandig tot zit komen, van kniestand gaan staan, en ik heb de eerste kruippoging eindelijk gespot haha. Pas vier kruipbewegingen achter elkaar maar het begin is er. Leuk dat je zo trots kan zijn op al die mijlpaaltjes die ze behalen hè? Wat zielig dat hij ziek is Prilgeluk, en het ging juist zo goed. ?

Oef prilgelukseptember niet fijn!! Beterschap daar.
hier hangt er ook iets in de lucht. Vanmiddag begin ik ineens met braken, voelde me helemaal niet goed. Vervolgens begint ons zoontje ook te braken met koorts. Pff hij houdt niets binnen. Proberen iedere keer maar kleine slokjes water. Duik nu mijn bed in. Krijg zelf ook niets weg. ?

Prikgeluk wij hebben vorige week hetzelfde gehad. Ook 39.5 en nog nooit gehad. Achteraf oor ontsteking? Toen we dat nog niet wisten had de huisarts aangegeven dat we paracetmol spiegel op moesten bouwen. Maar toen ik na 3 dagen koorts belde knapte dus ook het oor open en wisten we de reden. 

@zazou ja het is ook echt een slanke baby. Maar ze is super beweeglijk dus denk dat dat wel meespeelt. Wat leuk al die ontwikkelingen bij jullie, mijlpijlen weer ?
@prilgelukseptember ah zo zielig een ziek mannetje. Hopelijk knapt hij snel op. Heel toevallig heeft ons meisje ons vannacht ook wakker gehouden, ze was echt overstuur de hele tijd. Ik denk eigenlijk ook een oorontsteking want ze is al zo lang verkouden.
Ik ben van de week voor het eerst bij de trap gaan staan met de kleine, en ze klimt dus gewoon heel de trap omhoog. Voor andere klim kindjes, dit vindt ze echt geweldig dus echt een aanrader. Ze gilt en giert het uit ;) makkelijk speeltje zo in huis. 

Terug
Bovenaan