Mini wat schattig! Hier wel eentje die wijst, maar nooit de goede kant op ?. Hij begint wel steeds meer te kletsen en pabapaba en manamana, maar ook dit zelden richting de juiste persoon haha!
We zijn vandaag naar de huisarts gegaan omdat het dag 3 was van koorts + al 3 nachten amper geslapen. HA dacht aan oorontsteking toen ze zijn huil hoorde, maar zijn oren zagen er prima uit. Ze dacht wat opgezette klieren te voelen in zn nek maar hij brulde flink dus zeker weten wist ze t niet. We moeten nu urine opvangen om een blaasontsteking uit te sluiten en hebben ibuprofen gekregen omdat sommige kindjes daar beter op reageren dan op paracetamol zetpillen.
JoyceJ sneu he, die zieke kleintjes. Je wilt zo graag iets voor ze doen maar je kunt t niet wegnemen. Hier zit hij zichzelf ook ontzettend in de weg. Helaas lukt het hem zelfs nu, met flinke koorts, nog steeds niet om te slapen. Het zou hem zo goed doen. Maar idd, niet eten en drinken, niet slapen, alleen maar hangen bij mij en gloeiend heet. Sneu.
Na 2 x ibulrofen te hebben gegeven had ik wel vanmiddag voor t eerst sinds dagen mn vrolijke ventje weer een beetje terug. Dus ik hoop dat hij vannacht weer kan slapen en zich morgen stukken beter voelt.