Baby’s geboren in september

Wat vervelend al die zieke kindjes! Hoort er helaas soms bij maar tis niks aan! Je kan beter zelf ziek zijn. Prilgeluk mijn dochtertje heeft ook 1.5 maand terug de 6e ziekte gehad. Begon ook ineens met hoge koorts, veel huilen en heel hangerig. 3 dagen aangezien maar toch naar de HA geweest en een oorontsteking bleek bij de HA. 2 dagen later ineens overal rode bultjes en uitslag en al die klachten kwamen dus door de 6e ziekte. Die rode uitslag is amper 2 dagen geweest en toen was ze weer helemaal de oude en klachtenvrij. Maar ze is er zo'n 5 dagen flink naar van geweest, niks aan!

Hier ook een zéér actieve baby. Kruipt inmiddels, staat overal en loopt langs tafel/bed/box. Ze wordt echt gevaarlijk nu, ik kan geen seconde meer niet-opletten? wel super leuk! 

Hier laatst ook 6de ziekte. Ik denk dan maar, kan ik afstrepen ?
Hier is losstaand sinds een week heel populair en dansen, zo grappig om te zien van die kleine moves, onze dancing queen.

Wat fijn dat de meeste kindjes weer een heel stuk opgeknapt zijn! Hier zijn we ook weer beter. Nu is hij alleen weer wat verkouden. Zo is het altijd iets als hij bij het kdv is geweest ? gelukkig loopt het er allemaal zo uit, en zit het niet vast.
hoe gaat het met de hitte bij iedereen? 

Wij liggen veel in een zwembadje en probeer boodschappen enz maar sochtends te doen. Slapen gaat nog best aardig, hopelijk blijft dat zo :) 

Hier lig ik ook veel bij hem in het badje, heerlijk! Verder is er hier veel tegelijk gaande,.. hij kan zelfstandig gaan zitten, kruipt eindelijk, trekt zich op en ik voelde net dat er twee kiezen aankomen. Hij huilde zo zielig en greep naar zijn mondje dat ik dacht, ik zal eens voelen. Tijdens het kruipen liet hij al steeds zo'n lekker slakkenspoor achter dus ik dacht met al dat gekwijl al dat er weer iets aan zat te komen. We verbazen ons de laatste tijd over hoe veel hij begrijpt. Ik vind dat zo leuk om te merken. En dat trotse gezichtje bij zijn nieuwste vorderingen.
Vandaag was ik naar de kapper. Eindelijk weer eens een beetje aandacht aan mijn uiterlijk besteden ? haha. Kreeg ik een berichtje van mijn vader dat hij een tand door zijn lip had. Het bleek achteraf mee te vallen en het hoort erbij nu hij wat actiever wordt, maar ik schrok toch even. 

Hier staat ze ook los en lekker aan het 'dansen'.. Dingen begrijpen neemt erg toe en twee boventanden zijn door en er komen nog twee door. Gisteren ook een badje gekocht voor in de tuin.. lekker spetteren! Och wat gaat het rap en hebben we plezier! 

Er waren toch al kindjes van 2 naar 1 slaapje?
Hier is sinds een week het tweede slaapje drama, iemand tips om naar 1 slaapje te gaan?

Hier nog niet over naar één slaapje, sterker nog hier wordt meer geslapen dan ooit. Het is bloedheet en meneer wil opeens overdag twee keer minstens 1,5 uur slapen en 's nachts rond de 12,5-13 uur. Ik weet niet wat ik meemaak. 's Nachts altijd goed geslapen hoor maar overdag niet. Heb zelfs gegoogeld of dit niet een teken is dat er iets niet helemaal goed zit maar geen resultaat gelukkig! 
Ook volop aan het experimenteren met los staan en verder spenderen we de dag op het balkon in het badje. Aankomende week een weekje vrij maar had wel ietsjes koeler mogen zijn voor de uitstapjes haha. 
Vanavond ga ik de uitnodigingen versturen voor zijn eerste verjaardag, nog 4 weken en hij wordt gewoon al 1 jaar. Niet te geloven hoe snel die tijd gaat zeg.. Zijn verjaardag valt op een zondag dus dat is makkelijk plannen :)!
@Eefje: je voorspelling was overigens correct, hier wordt het een mannenboel ;-)!

Terug
Bovenaan