Baby’s geboren in september

Wat leuk Marieke, nog een ventje erbij! Hier sliep de kleine vanmorgen ook 2 uur. Misschien worden ze wel een beetje loom van de warmte. 

Wat leuk MariekeSep, een mannenhuishouding.
Naar zeg, al die zieke kindjes. Gelukkig zijn we hier allemaal gezond. Afgelopen nacht een hele slechte nacht gehad. Moest echt met hem naar beneden en lag om 3 uur er pas in. Denk toch last van de hitte (ondanks de airco boven). Of misschien toch een tand op komst waar hij heel veel last van heeft. Wel 3x per dag een poepluier de afgelopen 3 dagen, maar nog geen tand te voelen. Hopelijk wordt deze nacht beter. Morgen weer aan het werk na mijn vakantie. Manlief heeft nog een weekje 'vrij' voordat hij echt gaat beginnen als zelfstandige.
Geniet allemaal van de mooie dagen. Hopelijk kunnen jullie wat verkoeling zoeken. Met water in de tuin spelen is hier helemaal leuk.

Gefeliciteerd! Nog een zoontje ? en kindjes al bijna jarig! Mijn zoon is de laaste dag van september geboren dus ik heb het gevoel dat heet nog even duurt ?
Mijn zoontje heeft een badjes trauma opgelopen. De eerste keer badje was te koud voor hem en sinds dien is het krijsen bij alleen al het zien van het badje ? heel jammer want het lijkt me zo leuk en fijn voor hem. Misschien dat een ander badje wel helpt en dan warmer water erin. Eerst nog even vakantie ?? Zijn hier mama's die in een buitenzwembad hebben gezwommen met baby? Ik denk dat dat ook drama is vanwege koud water ?

Een lange tijd niet gelezen, hier kruipt ze sinds 8 maand is en niet veel latee is ze ook begonnen met staan en rondjes lopen om de tafel wat gaat het snel?
Helaas nu een heeel ziek klein meisje sinds zaterdag hoge koorts 39.6 alleen maar op mij slapen weinig drinken en eten. zetpil doet helaas weinig voor haar koorts. bij de dokter geweest en deze dacht aan de 6e kinderziekte? een van jullie kleintjes deze al gehad ? 

Maaikespat toevallig ons ventje vorige week. Begon ook met koorts tussen de 39.4 en 40.3 en eindigde met (niet jeukende) uitslag over zn hele lijf. Hij is in totaal een flinke week goed ziek geweest en toen was t klaar. Hij is alleen nog wat hangerig.

Prilgeluk: wij achter volgen je! Hier ook 40.1 momenteel. Ik gok ook de zesde ziekte. Al 2 gebroken nachten van in totaal 6 uur achter de rug. Oeps. 

Maaikespat haha als je paar bladzijdes terug leest, zie je dat er meerderen zijn die het over de 6e ziekte hebben ? hier 1.5 maand terug ook gehad met die klachten die jullie beschrijven.
Wat was het warm he afgelopen week! Ik vond het vreselijk. Wat een gezweet. Mijn dochtertje was soms helemaal klam in bed terwijl ze alleen een romper met luier aan had, vond ik echt niet fijn. Gelukkig wordt het nu weer wat koeler.
Jullie nog tips als tussendoortjes met eten? Ben soms beetje inspiratieloos... ze heeft nog geen tanden dus bijv beschuit, cracker of rauwkost lukt niet goed (dat vindt ze wel erg lekker en sabbelt er hele tijd op maar krijgt er weinig vanaf)

Ja gelukkig koelt het af, was wel te warm! Wij hebben van de week de inentingen weer gehad dus ook een koortsig meisje..
Qua tussendoortje gaf ik de afgelopen dagen af en toe een smootie met bevroren fruit, aangelengd met water of yoghurt (in een rietjesbeker) en ze genoot ervan!
Vorige week voor het eerst wat krentjes gehad, hier smulde ze ook van!

Terug
Bovenaan