Baby’s geboren in september

Jeetje heftig om te lezen dat ik zeker niet de enige ben die het zo pittig ervaart. 
Om op de koemelkallergie terug te komen. Er is een lijstje met symptomen https://www.nutriciavoorjou.nl/baby/borstvoeding/koemelkallergie-bij-baby-s/

Hier kon ik er echt heel veel van herkennen. Zo krijgt ze bijvoorbeeld een rood oog tijdens het drinken, maar spuugt ze veel en veel krampjes etc. Het is alleen heel lastig te bepalen ook voor de dokter. Ze hebben nu pepti meegegeven maar dat is vind ze echt vreselijk het stinkt ook enorm ze spuugt nog meer omdat het licht verteerbaar is en kokhalst ervan! Vreselijk om te zien. Nu gaf ik overdag borstvoeding in de fles en snachts kunstvoeding (Kruidvat) en de nachten gingen eigenlijk altijd wel redelijk. 
Toen moest ik contact opnemen met consultatiebureau ivm de pepti en dat ging ook over het kolven en over afbouwen zij gaf aan zonder dat ik iets zei dat als je altijd alleen het eerste beetje melk geeft dat niet vult en veel krampjes geeft. Maar ik nam nooit goed de tijd voor kolven dus ik dacht meteen is dat het niet. Honger en krampjes kan oorverdovend gekrijs opleveren. Nu ben ik dus eerst 2 dagen volledig op normale kunstvoeding aan het proberen en alles te noteren daarna weer in overleg met huisarts en consultatie bureau over het vervolg. Kortom ik voel me behoorlijk schuldig over de laatste 2 weken als dit het geval is, maar er lijkt nu ook wat eczeem op haar voorhoofdje te zien te zijn (of het is gewoon droog), maar wanneer het eczeem is zal het zeker wel allergie zijn.
Ze kon wel van smiddags 16:00-17:00 tot 22:00 huilen. Zo zielig! 

Ik ben nu ook San simplex gaan gebrukken tegen krampjes. Ben benieuwd of dat beter werkt dan infacol of Cinababy.
Zo zoeken met zo’n ukkie! Ik denk wel dat een tweede veel makkelijker gaat want voor me gevoel heb ik intussen alles wel meegemaakt haha. 

Ohja en de reflux kan dus door kma veroorzaakt worden, maar dat hoeft niet. Wel sneu ze kan soms als ze bij je ligt te slapen een aanval krijgen dan hoor je het opkomen en dan krijst ze het uit in haar slaap! Arme baby.  

Liesforum en Majom zo herkenbaar dit! Mijn jongetje slaapt overdag nagenoeg niet, maar is wel doodop en huilerig. Hij vecht echt tegen zn slaap. Vorige weken wilde hij nog wel slapen op mijn borst of in de wagen maar ook dat wordt nu steeds moeilijker voor hem.
Ik heb vanmiddag een afspraak bij de osteopaat. Ik hoop dat zij wat onrust bij hem weg kan nemen. We zijn allebij kapot!

Prikgelukseptember dat is inderdaad ook precies zoals het hier is. Krijg ook niks meer gedaan in huis en we zijn allebei kapot ook. Fijn dat je vanmiddag al een afspraak hebt. Ben heel benieuwd of jullie er baat bij hebben en hoe snel je iets merkt. Voor ons nog even een weekje doorzetten. Het is erg druk dus pas volgende week dinsdag een afspraak.

Ooh ben heel benieuwd of bij jullie de osteopaat gaat werken. Ik had er nog niet aan gedacht eigenlijk. Ben uberhaupt benieuwd of dat ze uiteindelijk zelf leren meer te gaan slapen of dat je hier iets mee moet. Na de tips van cjg gisteren slaapt ze vandaag alsnog niet, helaas...Hoor graag hoe het gegaan is vandaag prilgelukseptember, hoop voor jullie op snel resultaat!! 
Wel fijn dat jullie begrijpen hoe zwaar dat is, ook al wens ik het niemand toe ;) Ik dacht nog lekker verlof maar kom aan geen rust toe joh.

Al weer even geleden maar heb inmiddels alles bij gelezen. Wij gaan morgen ook voor de 2de keer naar de osteopaat en ik merk zeker verschil. 
Haar verkoudheid is nu ook over en ze is veel rustige en slaapt veel beter. Ook gaat ze steeds meer spelen. Zoo leuk om te zien! Wel blijft ze het bekende huiluurtje houden in de avond tussen 20 en 21 Ze gaat dan huilen als ze niet bij ons ligt.. Maar hoorde /las dat dit tussen de 8 en 12 weken overgaat dus dat is ook aftellen nu(ze is vandaag 7 weken)
Ik kan iig zeggen dat we een zeer tevreden meisje hebben, mede door die eerste behandeling van de osteopaat denk ik ?

Terug
Bovenaan