Baby’s geboren in september

Ik wil trouwens gaan stoppen met sab simplex. Ben sinds vorige week 5 druppels gaan gebruiken en wil eigenlijk nu nog verder afbouwen of stoppen. 
Kan ik in 1 keer stoppen of zouden jullie eerst een aantal voedingen zonder doen? 

Kusjem ik heb het vannacht vandaag 3 voedingen geprobeerd en had idee dat ze iets meer ging spugen geen idee of daar van kwam en daarna meteen weer gestopt. Wij gebruikte eerst ook infacol en cinababy. Heb het idee dat het allemaal meer is baat het niet schaat het niet. Niet afgebouwd hier, maar als je echt idee hebt dat het werkt kun je dat wellicht doen, maar vraag me af of het wat doet met minder druppels!:) 

Vandaag bij de osteopaat geweest. Was echt wel bijzonder om te zien. Oscar heeft volgens haar erg veel last van de vernauwing in zn luchtwegen waardoor hij slechter slaapt. Maar alles heeft met alles te maken, het is niet zo dat hij benauwd is. Hij wordt gewoon continu geprikkeld door zn eigen lichaam. Onrustige armen, moeite met ademen, overtrekken dankzij een reflex in zn nek. Ze heeft hem gemasseerd en ik zag hem gewoon ontspannen in haar armen, was heel mooi. Hij viel daarna ook in mijn armen in slaap en heeft na zijn volgende fles ook in zijn wagen geslapen zonder te wandelen. Dat is al zeker 2 weken geleden. Kan natuurlijk ook zijn dat hij uitgeput was door de behandeling.
Hij is er wel een beetje van uit zn hum. Dus wakker nog minder te genieten dan normaal maar dat schijnt vaker te gebeuren als je bij een osteopaat vandaan komt. Ik durf nog niet te geloven dat Oscar vanaf nu ineens in zn bed gaat slapen, maar ik zag mijn kindje gewoon ineens helemaal ontspannen. Het deed hem echt goed. Dinsdag gaan we weer terug en woensdag hebben we weer een afspraak in het AMC om naar zijn Laryngomalacie te kijken. 
Morgen moet ik naar het cb omdat we zijn gewicht natuurlijk in de gaten moeten houden. Ze willen ook dat ik een vragenlijst invul omdat ze bang zijn voor een depressie bij mij. Al denk ik dat het puur oververmoeidheid is, wat jij ook al zei Liesforum. toch denk ik dat het goed is dat ze me in de gaten houden, want als het zo nog weken doorgaat dan weet ik ook niet meer waar ik het zoeken moet. Alle hulp is welkom. 

Prilgelukseptember en liesforum goed dat jullie op tijd aan de bel trekken en er vanuit het CB even wat meer aandacht is voor jullie signalen. Je kan er beter maar optijd bij zijn dat gaat hopelijk juist een depressie voorkomen en handvaten geven voor deze pittige tijd. Succes en hou vol! Jullie zijn goed bezig?
Hoop voor degene die naar de osteopaat gaan dat het verlichting mag bieden. Goed om alvast positieve ervaringen te horen? 
Vandaag liet mijn schoonzus mij een stukje uit het oei ik groei boek lezen over de 5e/6e week en dat klopte echt helemaal. Die continue nabijheid waar ze nu om vraagt stond precies zo omschreven. Erg vermoeiend maar dus wel verklaarbaar. Vandaag heeft ze de hele middag bij mijn zusje gelegen. Zij genoot ervan, baby lekker geslapen en ik mijn handen ook even vrij? win win situatie! 
Verder slaap ik echt zo veel mogelijk mee en bij en ook mijn vriend heb ik vanmiddag even naar bed 'gestuurd' voor een goede powernap.  
Ben wel blij dat Amy in ieder geval overdag veel slaapt. Hopelijk komen de betere nachten ook gauw. In ieder geval slaapt ze nu als een roosje, dus ik ga gauw mee doen, want je weet nooit wat je deze nacht weer te wachten staat ?

Ohja dat is dit weekend alweer he?! Sorry Anemoontje ik heb geen tips voor je. Ik geef de borst dus ik hou gewoon vast aan hetgeen wat we nu al doen. Na haar avondvoeding (ergens tussen 21-00u) laten we haar op verzoek komen. De ene keer zit daar 4u tussen de andere keer 6u. En daarna zien we het wel hoe laat ze weer komt. Voor ons werkt dit nu prima ?? 

Oh ja, die klok! Hier compleet ritme loos, dus kan je niet verder helpen. Wij hebben gelukkig weer een goede nacht gehad? en hebben uitgeslapen tot 11.30uur... oh schandalig lang maar wat lekker ff extra uren slaap pakken.

Wat lekker zeg dat uitslapen! Helaas kan ik echt niet uitslapen zo irritant nooit gekund. Ik ben iemand die wel vroeg naar bed kan, maar dat wilt onze kleine niet graag.
vannacht 22 laatste fles en ze kwam was 04:45 wat was dat heerlijk!

Terug
Bovenaan