Baby’s geboren in september

Anemoontje wat fijn zo'n goed nachtje! 
hier ook van 00.00-6.30, en daarna nog even tot 8.30u, fantastisch! Mag van mij vaker zo ;-) 
met de klok geen idee, blijf maar gewoon voeden om de 3 a 4 u wanneer hij komt. Verder ook nog weinig ritme dus we zien wel hoe het loopt..
ladyj klinkt goed dat uitslapen! Je hebt groot gelijk, niet voor niets verlof toch ;-)

Oh wat heerlijk dat 'lang' kunnen slapen in de nacht. Hier komt meneer om de 3 uur en als we geluk hebben een keer 3,5 of 4 uur in de nacht. Dus hier ook geen tips hoe je het beste kunt omgaan met het verzetten van de klok. 
@Prikgelukseptember, ik ben heel benieuwd of je verder al iets merkt aan jullie zoontje na 1 behandeling van de osteopaat? Wat fijn dat je hem in ieder geval tijdens de behandeling al even zag ontspannen!

O Majom we hebben zo'n onwijze rotdag hier! Het is nog erger dan normaal. Dit schijnt te horen na een behandeling. Hij was gister uitgeput door de behandeling en hij sliep in de avond en het eerste deel van de nacht prima, maar vanaf 0400 uur was het drama. Hij heeft de hele dag gehuild, ook als ik hem draag. Hij heeft al met al sinds 0400 uur vanmorgen 3,5 uur geslapen, en het is nu 1900 uur geweest. Hij heeft 2,5 uur in de wagen gelopen, en mij dus 10 km laten wandelen, en een klein uurtje op mn borst in de namiddag. Hij heeft rode ogen van vermoeidheid. Ik ben zelf ook helemaal op.
Volgens het cb heb ik inderdaad een postnatale depressie, maar ik ben het er niet helemaal mee eens. Ik ben gewoon moe! De vragenlijst vond ik beperkt. Maar ik ga wel naar de praktijkondersteuner van de huisarts. Al denk ik dat een nachtje slapen me meer zal doen ?.
Liesforum hoe is het nu met jou?

Hier heeft ze sinds gister mega veel last van krampjes heledag niet geslapen helaas gelukkig snachts wel maar oh wat is ze kapot vandaag maar slapen lukt dr niet elke keer als ze slaapt komen de krampjes iemand tips zo zielig om tezien ze is zichzelf totaal niet vandaag door de vermoeidheid?  infacol en sab simplex al geprobeert in de afgelopen weken 

Hopen dat vandaag dan nu eindelijk een goede dag voor jullie komt Prikgelukseptember. Hier een redelijk goede nacht gehad. Om de 3 uur voeden, maar wel steeds wat geslapen.
Maaikespat, ik gebruik nu Cinababy van vsm. Hij heeft nog steeds wel wat krampjes maar merk ook dat hij nu meer scheetjes laat. Mocht dit niet meer werken dan wil ik eens Probactiol mini proberen. Zelf geen ervaring mee, maar iemand rade mij dat aan. 

Oh ik lees en leef zo ontzettend met jullie mee...elke dag hoop ik weer dat jullie een betere nacht hebben gehad en minder vermoeid zijn...ik heb een redelijk rustige baby, maar afgelopen woensdag was ik grieperig en daarom doodmoe...gelukkig wilde mijn moeder tussen de voedingen Olivier even meenemen. Ik vond het toch best moeilijk, maar de slaap heeft mij goed gedaan en oma heeft genoten...

Oh jeetje prilgelukseptember wat heftig zo’n dag, en zo zielig om je kind ook zo te zien he! Hoop dat hij vandaag rustiger is en jij ook kan bijkomen! 
Ik heb sinds drie nachten een flesje kv geintroduceerd en die doet mijn vriend, daardoor hoef ik er 1 keer minder uit en merk dat die rust mij al goed doet. Was gister wel kapot want ze sliep weer heel de dag niet en werd steeds huileriger, uiteindelijk is ze om 23 u in slaap gevallen en werd 6 u wakker. Maar mijn vriend heeft haar na de voeding van 21 u bij zich genomen zodat ik vanaf 22 zelfs al geslapen heb. Wij proberen even tot na het weekend te kijken of het bij mij dus echt oververmoeidheid is of toch een lichte depressie. Merk wel dat ik nog steeds wel wat somber ben ingesteld, maar voel mij ook weer niet depressief. Gister iig niet gehuild en dat is al heel wat sinds de laatste week?

prilgelukseptember hopelijk vandaag een betere dag en profijt van de behandeling van eergister. 
liesforum wat goed dat jullie tot die oplossing zijn gekomen. Fijn dat je vriend dan het laatste flesje kan doen. 
Wij hebben na die hemelse lange nacht een helse lange nacht gehad. Pas om half5 gingen wij hier slapen. Mini slaapjes en daarna het weer uit gillen van de krampjes en continu nabijheid zoeken. Uiteindelijk zijn wij in slaap gevallen met badjas en licht aan?  
Dus 6 weken huilpiek is hier echt aan de orde. Hopelijk vanaf nu naar betere tijden. Nu is het ook gewoon niet leuk als ze wakker is omdat dat hier huilen en pijntjes betekend?
Vandaag op koffie geleefd, met z'n drieën weer het bed in gedoken en vanavond maar een patatje scoren?

Terug
Bovenaan