Herkenbaar hoor Mientje, dat je soms wat meer kortaf reageert dan je zou willen. Ik had dat gisteren met dat maar niet willen gaan slapen. Werd ik ook geïrriteerd van. Hij kan zelf gaan staan en ook zelf weer gaan zitten maar blijft dat dus 100 keer doen en slapen ho maar. Het zal inderdaad wel beter gaan als de nieuwigheid eraf is. Ik heb hem vanmorgen maar bij mij in bed genomen, toen vond hij wel de rust om zich eraan over te geven om te gaan slapen.
Hier ook nog borstvoeding: 2 per dag. Dit zijn de enige melkvoedingen die hij drinkt. Verder krijgt hij water (of thee). Ik snap dat je trots bent op 11 maanden borstvoeding. Heel fijn dat dat gelukt is. Ik zit nu op 10,5 maand en vind het nog heel fijn maar denk idd ook wel eens aan stoppen als hij 1 is. Misschien eerst nog afbouwen naar 1 voeding,... De laatste keer zal ik denk ik wel moeilijk vinden. En jij?
Hier ook nog borstvoeding: 2 per dag. Dit zijn de enige melkvoedingen die hij drinkt. Verder krijgt hij water (of thee). Ik snap dat je trots bent op 11 maanden borstvoeding. Heel fijn dat dat gelukt is. Ik zit nu op 10,5 maand en vind het nog heel fijn maar denk idd ook wel eens aan stoppen als hij 1 is. Misschien eerst nog afbouwen naar 1 voeding,... De laatste keer zal ik denk ik wel moeilijk vinden. En jij?