Mariekesep Ik ben een tijdje geleden begonnen met een beetje gewone melk aan te bieden bij de middagboterham. Gewoon in haar rietjesbeker en zomaar net een bodempje. Om te wennen. En dat gaat best goed. De eerste keer zag je dr kijken van wat heb ik nou? Want ze is gewend dat er water uit de beker komt. ? Maar ze had het al gauw door. Probeer dus nu steeds een beetje meer te doen.
Voor Indy's verjaardag heb ik een online cadeaulijstje gemaakt met zo'n 7 cadeautjes erop. Dat leek me meer dan genoeg. Voor het overige een bijdrage voor de spaarrekening gevraagd. Wat dingen van V Tech zodat het zowel leuk áls leerzaam is. En een voorleesboekje. En alvast een potje! ? Kan er maar alvast zijn! ? Maar wat wij haar zelf gaan geven weet ik nog niet. Daarnaast is het even afwachten of we haar feestje wel gaan vieren...
Toen ik net zwanger was, is mijn schoonmoeder overleden aan die vreselijke ziekte en nu blijkt mijn schoonvader ook ziek te zijn. Vanmiddag weten we meer, maar waarschijnlijk is het een hele slechte vorm en is het niet goed. Als het echt slecht nieuws is weet ik niet of we over 3 weken een feest gaan geven. Heel zonde natuurlijk, maar gelukkig is Indy nog zo klein dat ze het hopelijk niet zo mee krijgt. We wachten af....
Nog 1 vraagje. Waarschijnlijk weet ik het antwoord al (het is een fase?) maar gooien jullie kindjes ook zo graag het eten over het randje van de kinderstoel om te kijken waar het dan terechtkomt? ? Avondeten is momenteel vooral veel spelen met dr eten ipv het opeten. Ook elke hap die ze krijgt pak ze weer uit haar mond om het óf opnieuw in dr mond te steken (zelluf doen) óf om het weg te gooien. Met een prakje andijvie zorgt dat natuurlijk voor lekker veel prut overal. Op de grond, in het haar, op de koelkast, overal! ? Het toetje daarentegen gaat er wel goed in. Alhoewel ze dan ook steeds probeert de yoghurt uit dr mond te "pakken". Nee lieve schat, dat gaat niet!
Tips iemand? Of herkenbaar??